הכיסא הריק בקמפוס של נס, שממתין לאלמוג מאיר ג'אן החטוף בעזה

אלמוג היה אמור להתחיל את עבודתו בנס ב-8 באוקטובר ● בטקס המצטיינים שיתקיים ביום ה' הקרוב יוקרן סרט וידיאו קצר, שהפיקה משפחתו של אלמוג, מהמאבק היום יומי שהם מנהלים זה חצי שנה כדי להחזיר את יקירם הביתה

חטוף בעזה. אלמוג מאיר ג'אן.

ב-8 באוקטובר 2023 אמור היה אלמוג מאיר ג'אן להתחיל את עבודתו בחברת נס (NESS) כמומחה תקשורת באחד הפרויקטים של החברה. בבוקר ה-8 באוקטובר צלצל קרוב משפחה והודיע, כי אלמוג בן ה-21 לא יגיע לעבודה מאחר שהוא נחטף מהמסיבה ברעים.

מאז, עובדי נס וההנהלה שומרים על קשר עם משפחתו כדי לסייע ככול הניתן בשמירה על המודעות להשבה מיידית של אלמוג וכל החטופים הנמצאים בשבי החמאס מזה חצי שנה.

בקמפוס החדש של נס ברעננה ניצב כיסא צהוב ריק, עם תמונתו של אלמוג. הכיסא ממתין לו עד שישוב מהשבי הנורא.

הכיסא הריק בקמפוס של נס ברעננה, שממתין לאלמוג מאיר ג'אן שנחטף מהמסיבה ברעים.

הכיסא הריק בקמפוס של נס ברעננה, שממתין לאלמוג מאיר ג'אן שנחטף מהמסיבה ברעים. צילום: באדיבות נס

"הכיסא הריק" הוא חלק מפעילות כוללת של נס מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", שבמסגרתה החברה תורמת בדרכים רבות למטה המשפחות, הן על ידי מתנדבים, רכישת מוצרים כתרומה, הזמנת אימו אורית ודודו של אלמוג אבירם לספר על מאבקם במשרדי החברה ועוד.

בטקס המצטיינים ביום חמישי הקרוב יוקרן סרט וידיאו קצר, שהפיקה משפחתו של אלמוג, כחלק מהמאבק היום יומי שהם מנהלים זה חצי שנה כדי להחזיר את יקירם הביתה.

האם אורית והדוד אבירם, הפועלים ללא לאות יומם וליל, ביקרו בארה"ב, נפגשו עם מקבלי החלטות בארץ ובעולם, מתראיינים לכל כלי תקשורת אפשרי, משתתפים בכל אירועי מטה החטופים ועוד, והכל כדי שנושא החזרת החטופים לא יירד מסדר היום הציבורי. בסוף הסרט הם אומרים: "הביטו על אלמוג, תחשבו שזה הבן שלכם, מה אתם הייתם עושים כדי להחזירו?"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים