Google Podcasts נסגרת, משתמשים נקראים לעבור ליו-טיוב מיוזיק

כפי שהודיעה בספטמבר האחרון, גוגל סוגרת בימים הקרובים את שירות הפודקאסטים שלה, ומאיצה במשתמשים להעביר את המנויים שלהם ליו-טיוב מיוזיק

נסגרת בעוד ימים. אפליקציית הפודקאסטים של גוגל.

גוגל סוגרת את אפליקציית הפודקאסטים שלה בארה"ב בעוד כמה ימים. החברה החלה להאיץ במשתמשים להעביר את המנויים שלהם ליו-טיוב מיוזיק עד ה-2 באפריל, כדי שיוכלו להמשיך ולהזרים את התכנים שלהם. למשתמשים שלא יבצעו את המהלך באופן מיידי עדיין יהיה זמן נוסף להעברה, אך הם לא יוכלו עוד להזרים תכנים ישירות מאפליקציית Podcasts לאחר תאריך זה.

אפליקציית הפודקאסדטים של גוגל, המותקנת ביותר מ-500 מיליון פעמים במכשירי אנדרואיד ברחבי העולם, מציעה כבר יותר מחצי עשור ממשק פשוט ויעיל למעקב והאזנה לפודקאסטים, כמו גם כלים להוספת פודקאסטים באמצעות הזנת RSS. לרוע מזלם של מעריצי האפליקציה, ענקית הטכנולוגיה הודיעה בספטמבר האחרון, שהיא תתחיל לסגור את אפליקציית הפודקאסטים בתחילת 2024 כחלק מהמהלך הרחב שלה להסיט משתמשים ממוצרים ישנים יותר ולהפוך את יו-טיוב מיוזיק למתחרה מול אמזון מיוזיק, אפל מיוזיק, ספוטיפיי ואחרות.

המהלך להעברת הפודקאסטים ליו-טיוב יכול לעזור לגוגל להפוך לשחקן גדול יותר בתחום לא רק באמצעות שילוב המאמצים שלה והגברת המיקוד, אלא גם בגלל שהעניין בפודקאסטים של וידאו – שכבר היו פופולריים ביו-טיוב – נמצא בעלייה. השבוע, למשל, ספוטיפיי חתמה על הסכם עם Universal Music Group להבאת פודקאסטים של וידיאו למשתמשים בארה"ב באפליקציית הסטרימינג שלה, לאחר שמוקדם יותר במרץ הכריזה על בדיקות של פודקאסטים של וידאו ב-11 שווקים אחרים ברחבי העולם.

לפי הדיווח, עמוד תמיכה באתר של גוגל מאשר שמשתמשים בארה"ב יוכלו להשתמש באפליקציית הפודקאסטים רק עד סוף מרץ 2024, ותאפשר למשתמשים זמן נוסף לשמור את המנויים שלהם על ידי כך שתאפשר להם להשתמש בתכונת הייצוא של האפליקציה עד יולי 2024.

גוגל הגיבה ואמרה, כי למרות שהיא עדיין פועלת בהתאם לציר הזמן של 2 באפריל עבור ארה"ב, היא עדיין לא שיתפה ציר זמן עבור שאר העולם. עם זאת, מההצהרות הקודמות שלה, התוכנית היא להפסיק את הפודקאסטים של גוגל ברחבי העולם בשנת 2024.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים