גוגל תסגור את שירות גוגל פודקאסטס

תעביר את המשתמשים ליו-טיוב מיוזיק ● זאת, כחלק מהמהלך הרחב שלה להסיט משתמשים ממוצרים ישנים יותר ולהפוך את יו-טיוב מיוזיק למתחרה מול אמזון מיוזיק, אפל מיוזיק, ספוטיפיי ואחרות

יבוטל בשנה הבאה. גוגל פודקאסטס

גוגל הודיעה אתמול, כי תסגור את אפליקציית גוגל פודקאדסטס בשנת 2024 כחלק מהמהלך הרחב שלה להסיט משתמשים ממוצרים ישנים יותר ולהפוך את יו-טיוב מיוזיק למתחרה מול אמזון מיוזיק, אפל מיוזיק, ספוטיפיי ואחרות.

מוקדם יותר השנה הודיעה החברה, כי אפליקצית יו-טיוב מיוזיק תתחיל לתמוך בפודקאסטים בארה"ב, וכי התמיכה תתרחב ברחבי העולם עד סוף השנה, ולאחרונה הודיעה, כי היא מוסיפה לפודקאסטים גם את היכולת להעלות את עדכוני ה-RSS שלהם ליו-טיוב עד סוף השנה.

בהודעתה מאתמול מציינת גוגל, כי היא מתכננת להגדיל עוד יותר את ההשקעה שלה בחוויית הפודקאסט ביו-טיוב מיוזיק ולהפוך אותה ליעד עבור חובבי פודקאסטים, עם תכונות המתמקדות בגילוי, בקהילות ובמעבר בין פודקאסטים באודיו לווידיאו. התכונה האחרונה היא משהו שגם ספוטיפיי היריבה יישמה כשהשיקה תמיכה בפודקאסט וידיאו ליוצרים ברחבי העולם בשנה שעברה, לצד תכונות קהילתיות, כמו שאלות ותשובות וסקרים.

עם זאת, המשמעות של הפיכת יו-טיוב מיוזיק לבית החדש לפודקאסטים היא הרחקת המשתמשים מהאפליקציית פודקאסטס הנוכחית. לדברי החברה, התוכנית הזאת משקפת את מה שקורה עכשיו, כש-23% ממשתמשי הפודקאסטים השבועיים בארה"ב אומרים שיו-טיוב הוא השירות הנפוץ ביותר שלהם לעומת 4% בלבד עבור אפליקציית הפודקאדטים.

כדי לעזור למשתמשים במעבר ליו-טיוב מיוזיק, תציע החברה למשתמשי שירות הפודקאסט כלי הגירה ויכולת להוסיף עדכוני RSS של פודקאסטים לספריית המוזיקה שלהם, כולל תוכניות שאינן מתארחות כעת על ידי יו-טיוב – דבר שהכריזה לפני חודש כי היא עובדת עליו. כלי ההגירה הללו עדיין אינם זמינים, אך בחודשים הקרובים גוגל תעבוד עליהם.

בנוסף, גוגל תתמוך גם באפשרות להוריד קובץ OPML של נתוני המנוי שלהם מגוגל פודקאסטס, שאותו הם יוכלו להעלות לכל אפליקציה שתומכת בייבוא ​​אם הם לא רוצים לעבור ליו-טיוב מיוזיק.

"אנחנו יודעים שהמעבר הזה ייקח זמן, אבל המאמצים האלה יאפשרו לנו לבנות מוצר מדהים ויעד אחד שמתגמל יוצרים ואמנים ומספק למעריצים את חוויית הפודקאסטים הטובה ביותר", נכתב בפוסט בבלוג של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים