חנות המשחקים של אפיק גיימס מגיעה ל-iOS ולאנדרואיד

אפיק מתכננת להשיק את חנות המשחקים שלה ב-iOS (באירופה) ובאנדרואיד

ההודעה של אפיק.

חנות המשחקים של אפיק גיימס (Epic Games) נתמכה רשמית מאז השקתה ב-2019 רק ב-Windows וב-Mac, אבל יצרנית פורטנייט הודיעה כעת כי היא מביאה את חנות המשחקים שלה ל-iOS ולאנדרואיד.

בימים אלה, לאחר שאפל הוסיפה תמיכה בחנויות אפליקציות של צד שלישי בגירסה 17.4 של iOS במענה לדרישות חוק השווקים הדיגיטליים האירופי, אפיק יכולה למכור את המשחקים שלה במכשירי אפל באמצעות חנות משלה – אבל רק באיחוד האירופי. החנות לא תהיה זמינה עבור משתמשי iOS בצפון אמריקה או בשווקים אחרים שאינם מכוסים על ידי חוק ה-DMA האירופי.

לגבי חנות המשחקים באנדרואיד – לא ממש ברור למה אפיק חיכתה זמן רב כל כך כדי להשיק את החנות שלה, כי אנדרואיד תמיד תמכה בחנויות אפליקציות של צד שלישי.

אחת האסטרטגיות של אפיק למשוך משתמשים לחנות המשחקים שלה בגירסת שולחן העבודה היא משחק חינם או יותר בכל שבוע. ואולם לא מוזכר האם החברה מתכננת לעשות כך גם במובייל, אבל זו בהחלט תהיה דרך אחת למשוך משתמשים. בנוסף, ייתכן גם שאפיק  מתבססת על כך שהחנות שלה תהיה ה"בית" הבלעדי לכותרים מתוצאתה, כמו פורטנייט, ו/או העובדה שניתן יהיה לסנכרן את נתוני חשבון המשתמש (כולל רכישות, חברים והישגים) בין גירסאות המובייל והדסקטופ של חנויות המשחקים של החברה.

אפיק גם מעוניינת למשוך מפתחים, ותציע "אותם תנאים הוגנים" לחלוקת הכנסות בנייד כפי שהיא עושה בדסקטופ: אפיק גובה רק 12% מההכנסות שנוצרו דרך החנות, והמפתחים שיבחרו להשתמש במערכת התשלום בתוך האפליקציה שלהם יכולים לשמור 100% מהכסף, מה שעשוי להפוך את ההפצה דרך חנות אפיק לרווחית יותר מאשר דרך חנות Google Play או ה-App Store של אפל.

לא ברור אילו משחקים יהיו זמינים בגרסה הניידת של חנות אפיק. בתמונה שפרסמה אפיק בהודעה ב-X נראה פורטנייט, ועוד כמה כותרים, בהם Rocket Racing, Rocket League Sideswipe ו-Postparty – אבל נכתב באותיות קטנות, שהתמונה היא רק "קונספט", כך שייתכן שהרשימה בפועל של המשחקים הכלולים תשתנה, או שממשק המשתמש ייראה די שונה כאשר חנות המשחקים הניידים תושק.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים