מפת הדרכים: מתי אפל תשיק iPhone מתקפל, משקפי AR ו-iPad מתקפל?

מפת הדרכים של אפל שדלפה לרשת חושפת את השקות מוצרי החומרה של החברה בשנים הקרובות

הסבירה למשתמשים על אבטחה נכונה. אפל.

שמועות רבות פורסמו על מוצרי החומרה של אפל הצפויים בשנים הקרובות, וכעת, מפת דרכים של החברה שדלפה לרשת מבהירה חלק מן הנעלמים.

המסמך, ככל הנראה מחברת הפיננסים Samsung Securities, הודלף על ידי הטיפסטר הידוע Tech_Reve@ ומציע סקירה כללית של כל מה שנמצא בצנרת של אפל לשנים הקרובות, עד 2027.

בשנת 2027 כנראה נקבל את משקפי המציאות הרבודה. אמנם, בחודשים האחרונים משכו את תשומת הלב העיקרית משקפי ה-Vision Pro, אבל נראה שאפל מתכננת גם גירסה זולה יותר של משקפיים חכמים מתישהו בשנת 2027.

iPad מתקפל בגודל 20 אינץ' אמור להגיע בשנת 2027, כאשר ה-iPhone המתקפל בגודל 8 אינץ' יגיע שנה לפני כן. אמנם, השמועות האחרונות טוענות שה-iPad המתקפל יופיע ראשון – אבל בהתחשב בכך ש-iPhone מתקפל יהיה בערך בגודל של iPad מיני בכל מקרה, ייתכן שיש בלבול לגבי איזה מוצר יהיה הראשון.

יש גם אזכור של ה-OLED MacBook שמתוכנן ל-2026, ושנה לפניו צפוי ה-iPhone SE 4, מה שתואם שמועה מהחודש שעבר, שהצביעה על השקה מוקדמת ב-2025 עבור מכשיר הביניים – עם מעבר לעיצוב מודרני יותר ושמועות על תצוגת OLED.

לגבי המשך השנה הנוכחית, נראה שאפל תשיק iPad Pro עם מסך 11 אינץ' וגם אחד עם 12.9 אינץ' שמרבית הטיפסטרים צופים, והם עשויים להגיע בכל יום.

כמו בכל השמועות הקשורות לאפל, גם כאן ראוי לציין "הערת אזהרה":  ייתכן שהתאריכים האלה לא יהיו מדויקים לחלוטין, וגם אם כן, התוכניות של אפל תמיד יכולות להשתנות. עם זאת, מפת הדרכים הזו אכן תואמת היטב פיסות מידע אחרות שדלפו.

אם אפל אכן תשיק מכשירי iPad חדשים בעתיד הקרוב, ההכרזות הגדולות הבאות שצפויות יהיו לגבי iOS 18, בינה מלאכותית ותוכנות אחרות של אפל, שצפויות בכנס המפתחים העולמי של החברה, שיתרחש מתישהו ביוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים