אלעד מערכות: מגייסת 250 עובדים ומינתה חמישה מנהלים חדשים

החברה מתגאה בתנופת צמיחה וגיוס והרחבת השדרה הניהולית גם תוך כדי המלחמה ומגייסת עובדים בתחומי הפיתוח, ה-QA, היישום, ניהול הפרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדאטה, הדיגיטל וה-CRM

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות.

אלעד מערכות חברת התוכנה הישראלית המעסיקה למעלה מ-1,300 עובדים בשלושה מוקדים, ממשיכה לצמוח, אפילו בעיתות מלחמה. למרות שאחוז גבוה מכוח האדם שלה גויס מאז פרוץ המלחמה, ועל אף אבידה כואבת של עובד מחטיבת ה-CRM בתחילת המלחמה, אלעד מערכות מציינת כי היא "מבקשת לחזק את המשק הישראלי בתקופה זו עם מהלך צמיחה משמעותי".  

החברה מגייסת לשורותיה 250 עובדים בתחומי הפיתוח, ה-QA, היישום, ניהול הפרויקטים וניתוח מערכות בעולמות הדאטה, הדיגיטל וה-CRM. בין המשרות הפתוחות: מיישמ.ת AI (אופציה לג'וניור); ראש.ת צוות פיתוח CRM; מנהל.ת פרויקטים ומנתח.ת מערכות דיגיטל; מפתח.ת BI; מיישמ.ת סיילספורס (Salesforce).

חמשת המנהלים החדשים שמונו באלעד מערכות. מימין לשמאל: חובב זכריה, גיא טייב, גיא ברינברג, יותם לין ואדיר עמרני.

חמשת המנהלים החדשים שמונו באלעד מערכות. מימין לשמאל: חובב זכריה, גיא טייב, גיא ברינברג, יותם לין ואדיר עמרני. צילום: עיבוד ממוחשב. מקור צילום: רועי שור.

חמישה מנהלים חדשים

בנוסף הודיעה אלעד כי במהלך המלחמה, ותוך כדי מילואים, גויסו חמישה מנהלים חדשים: 

חובב זכריה, מונה למנהל מחלקה בחטיבת ה-DATA באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על מחלקת הפרויקטים בחטיבה. זכריה הוא בעל ניסיון רב בניהול ודליברי של שירותי תוכנה ללקוחות. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פעילות המגזר העסקי בחברות גדולות כמו קווליטסט. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מהמרכז האקדמי רופין ותואר ראשון בכלכלה ממכללת תל חי.  

גיא טייב מונה למנהל מחלקת סיילספורס בחטיבת ה-CRM באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על הלקוחות העסקיים והפרטיים, ובנוסף על צוות ה-Marketing Cloud באגף. טייב צבר בעל ניסיון רב בתחום ניהול הפרויקטים/פרוגרמות בחברות Professional Services. בתפקידיו הקודמים שימש כ-Delivery Manager, Regional Manager בחברות גדולות כמו Asperii ו-אמן. הוא בעל תואר B.A. במנהל עסקים ומערכות מידע מהמרכז האקדמי רופין. 

גיא בירנברג מונה למנהל מחלקה בחטיבת ה-DIGITAL באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על מחלקת הפיתוח הכוללת מספר צוותי פיתוח. בירנברג הוא בעל ניסיון רב בניהול לקוחות ופרוייקטים של מערכות WEB, אתרי תוכן ומסחר אלקטרוני ואפליקציות מובייל. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל תחום דיגיטל במערכות מידע בחברת תנובה. הוא בעל תואר BA במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו

יותם לין מונה ל-CTO של חטיבת ה-DIGITAL באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על כל היבטי הפיתוח והטכנולוגיה של החטיבה. לין הוא בעל ניסיון רב בעולמות הפיתוח. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פיתוח בחברות גדולות כמו מטריקס. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב והמתמטיקה ותואר שני במנהל עסקים.  

אדיר עמרני מונה למנהל מכירות בחטיבת ה-DATA באלעד. בתפקידו יהיה אחראי על ניהול לקוחות, ומכירות. הוא בעל ניסיון רב בתחום מכירות וניהול לקוחות ברשויות מוניציפליות, משרדים ממשלתיים ותאגידים. בתפקידיו הקודמים שימש עמרני כמנהל פעילות לקוחות בחברות גדולות כמו Mgroup. הוא בעל תואר BA פיתוח סביבתי מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה.

שינויים נוספים בדמות קידום עובדות

בנוסף, שינוי המבנה הארגוני ב-אלעד הביא ליצירת מחלקות פיתוח חדשות. עקב כך קודמו לניהול ארבע עובדות שמונו לתפקידי ניהול במחלקות הפיתוח. רויטל סלומון, מיטל חמי, רחלי וייס, ואביגיל בלוי מונו למנהלות מחלקה בחטיבת ה-CRM של החברה.

דגן הלוי מנכ"ל אלעד מערכות: "המבנה החדש הותאם ליעדי הצמיחה וההתפתחות שלנו לשנה הקרובה. אני שמח שהשדרה הניהולית שלנו מורכבת גם מקידום מנהלים ותיקים אשר הוכיחו את עצמם, ומגיוסים חדשים. זהו צעד משמעותי בתהליך הצמיחה המתמשך שעוברת החברה בשנים האחרונות. תהליכי הגיוס היו מאתגרים לנוכח העובדה שחלק מהמגויסים היו במילואים, לעיתים התהליך התארך, אבל הפעלנו גמישות ואמפטיה לתהליך והצלחנו לעמוד במשימה ולייצר תהליך קליטה אישי ומשמעותי לכל אחד. ההמשכיות העסקית חשובה לתמיכה בכלכלה הישראלית בשעה שהיא נדרשת לה כל כך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים