"הדרך להפיכת הארגון לירוק היא מסע – ולא מהלך חד פעמי"

קווין בראון, סגן נשיא בכיר בשניידר אלקטריק מספר על הגירסה החדשה של EcoStruxure IT – הכוללת תכונות חדשות, שמעניקות נראות משופרת של צריכת אנרגיה ומשאבים, ניתוח נתונים היסטורי וכן מדדים מפורטים

קווין בראון, סגן נשיא בכיר לפתרונות EcoStruxure, חטיבת Secured Power, שניידר אלקטריק.

"אין חולק על כך שארגונים נדרשים להיות ירוקים יותר. אנו מכירים בכך שקיימות היא מסע, ובשלוש השנים האחרונות, הגדלנו את ההשקעה שלנו בפיתוח התחום, כדי שהמסע יהיה מהיר ופשוט יותר עבור הלקוחות שלנו, כך שהם יוכלו להפעיל תשתית IT עמידה, מאובטחת ובת קיימא", כך אמר קווין בראון, סגן נשיא בכיר לפתרונות EcoStruxure, חטיבת Secured Power (לשעבר APC), שניידר אלקטריק (Schneider Electric).

בראון התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה החברה לרגל השקת גירסה חדשה של EcoStruxure IT – פלטפורמת ניהול תשתיות הדאטה סנטר (DCIM) שלה.

לדברי בראון, "הדרך להפיכת הארגון לידידותי לסביבה עוברת בנתונים. בלא נתונים אי אפשר למדוד, ולא ניתן להציג שיפור. בבואנו לטפל בנתוני הצריכה האנרגטית של דאטה סנטרים, יש להתמודד עם האתגר של מורכבות הנתונים המבוזרים והמדידה שלהם באופן אחוד. בנוסף, יש צורך שהמידע יהיה נגיש, גם זה של זמן אמת וגם נתונים היסטוריים, וגם שהוא יהיה מוחצן. אתגר נוסף נובע מכך שכלי ניהול התשתיות מאתגרים בהיבטים של הטיפול בהם והניהול שלהם. בכל דאטה סנטר יש מאות רכיבים, שנדרש לדעת את מיקומם ואת השפעתם על חשבון החשמל הסופי – וגם אז יש נתונים קשים לחילוץ ולהבנה. אתגר נוסף קשור גם הוא ברכיבים: ברגע שהחלפתי רכיב, יש לברר מה הייתה השפעתו – הישירה והעקיפה – על צריכת האנרגיה הכוללת".

לדבריו, "יכולות הדיווח החדשות הכלולות ב-EcoStruxure IT נבדקו ואומצו על ידי הארגון שלנו, שכידוע הוא גלובאלי ובעל צורכי IT מפותחים בפני עצמו. כעת, הן יאפשרו ללקוחות הארגוניים להפוך נתונים מורכבים למידע משמעותי, וכך הם יוכלו לדווח על מדדי קיימות מרכזיים באופן כולל".

"הגירסה החדשה שהשקנו", אמר בראון, "מהווה התפתחות של תוכנת הניהול שלנו – וכוללת מדדי קיימות המבוססים על מודלים אוטומטיים. היא כוללת תכונות חדשות, שמעניקות נראות משופרת של צריכת אנרגיה ומשאבים, ניתוח נתונים היסטורי וכן מדדים מפורטים. כל אלה מסייעים לארגונים לעמוד בדרישות הדיווח הרגולטוריות שיחולו השנה".

"תכונות הדיווח החדשות", ציין, "מייצגות שני עשורים של הניסיון שלנו – המשלב בין תחומי הקיימות, העמידה ברגולציות וההיכרות העמוקה שלנו עם עולם הדאטה סנטר הארגוני והיכולות לנהל אותו. הגירסה החדשה של התוכנה כוללת יכולות מתקדמות של לימוד מכונה. כך, ארגונים יוכלו לקבל מערך כולל של יכולות דיווח, אשר באופן מסורתי דרשו הבנה עמוקה של שיטות חישוב נתונים ידניות".

על פי בראון, "הגרסה החדשה מציעה ללקוחות הארגוניים מנוע דיווח מהיר, אינטואיטיבי ופשוט לשימוש. הוא יסייע להם לעמוד בדרישות הרגולטוריות שיחולו השנה, ובראשן, היוזמה האירופית ליעילות אנרגטית (EED – Electrical Efficiency Directive). כך, ארגונים יוכלו למדוד את נתוני ביצועי האנרגיה שלהם, נתוני זמן אמת ונתונים היסטוריים, שמספרים מה קורה בדאטה סנטר שלהם בפירוט. בשילוב יכולות ניתוח, ניטור בזמן אמת ובינה מלאכותית – ניתן להפוך את התובנות לפעולות המשפרות את מצב הקיימות של הארגון. כך, מנהלי התשתיות בארגונים יכולים לכמת ולדווח במהירות, ובלחיצת כפתור להפוך משימות ידניות שגוזלות זמן ואנרגיה – לאוטומטיות, באופן שרותם את הכוח של הנתונים כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של הדאטה סנטרים שלהם".

"ככל שעוד חברות מתכוננות ונערכות למימוש הרגולציות והתקנות שיחולו השנה, כגון יוזמת היעילות האנרגטית של האיחוד האירופי, אשר מחייבת דיווח על צריכת אנרגיה של IT הדאטה סנטר החל ממאי 2024 – המשמעות של גישה לנתונים בזמן אמת הופכת קריטית עוד יותר. באמצעות השקת לוח המחוונים החדש שלנו" סיכם בראון, "המבוסס יכולות בינה מלאכותית ויכולות נראות מתקדמות, לקוחות יכולים למנף במהירות את הנתונים שלהם – כדי לעמוד בדרישות הרגולטוריות החדשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים