אדובי השיקה סייע AI מומחה בקבצי PDF

סייע הבינה המלאכותית החדש יכול לחפש ולסכם תוכן מקבצי PDF, והוא מוטמע בתוכנות Reader ו-Acrobat הפופולריות של אדובי

השיקה כלי AI המומחה במסמכי PDF. אדובי.

אדובי דואגת לשדרוג האינטראקציה שלנו עם מסמכים בפורמט PDF והשיקה באחרונה סייע בינה מלאכותית (AI Assistant) חדש – כלי ממשפחת ה-GenAI, המוטמע בתוכנת Acrobat Reader הפופולרית שלה.

הכלי החדשני, שיודע לטפל ספציפית בקבצי ה-PDF הסטטיים, עתיד לסייע למשתמשים לעשות שימוש במידע המופיע בקבצים אלו, והוא יודע לנתח אותו, לסכם אותו ולהפיק ממנו תובנות.

סייע ה-AI החדש יודע גם, כך לפי אדובי, להגיב לשאלות בתוך ה-PDF ולספק להן מיידית מענה רלוונטי. כך למשל, ניתן לבקש ממנו סיכום תמציתי של מסמך ארוך, ולחסוך זמן ומאמץ. הסייע הוא למעשה צ'טבוט שאיתו מקיים המשתמש שיחה, במהלכה הוא יכול להורות לו על הפעולה המתבקשת שעליו לבצע בתוך קובץ ה-PDF.


לפי החברה, מעבר למענה על שאלות המשתמש, ה-AI Assistant החדש מספק עוד פונקציות שנועדו לשפר את הפרודוקטיביות ולייעל את זרימות העבודה. הוא יכול ליצור באופן אוטומטי סיכומים של מסמכים ארוכים, להדגיש נקודות מפתח, להציע ציטוטים רלוונטיים מתוך התוכן במסמך ולספק קרדיט מתאים עבור המידע שחולץ.

בנוסף, על פי בשורת אדובי בעת השקת הכלי השבוע, היכולות של הסייע החדש מתרחבות אף יותר, שכן הוא פועל כאוצר מידע עוצמתי, אשר מסוגל להפוך את הנתונים שחולצו לפורמטים שונים. כך למשל, כשמשתמש צריך לנסח הודעת דוא"ל במהירות על סמך קטעי מסמך ספציפיים – הצ'טבוט החדש יוכל לעשות זאת עבורו. כאשר משתמשים מעוניינים ליצור מצגות עשירות, שמדגישות ממצאים מכריעים – סייע ה-AI של אדובי יודע לעשות זאת עבורם. הרבגוניות הזו אמורה להפוך את העוזר החדש לכלי מועיל עבור אנשי מקצוע בתחומים שונים, מחוקרים וסטודנטים ועד צוותי שיווק ונציגי מכירות.

אדובי, למודת ניסיון ממפתחות GenAI אחרות – כמו OpenAI, שהביאה לעולם את ChatGPT, אך הסתבכה עם תביעות בנוגע להפרת זכויות יוצרי תוכן בתהליכי ההכשרה של המודל שלה – הדגישה שהיא העניקה בכלי ה-AI עדיפות לפרטיות המשתמשים ולאבטחת הנתונים, וכן שהקפידה שלא נעשה שימוש בתוכן שמקורו במסמכי לקוח ללא הסכמה מפורשת, לשם הכשרת הכלי החדש. מחויבות זו, בהנחה שהחברה תתגלה כעומדת בה, מבטיחה שמשתמשים יכולים למנף בביטחון את יכולות הכלי, מבלי לסכן מידע רגיש.

איך מפעילים את הסייע?

מהדורת הבטא הנוכחית של הכלי כבר מוצעת כעת ב-Acrobat Reader בגרסת שולחן העבודה, ומציעה פונקציונליות מוגבלת – באנגלית בלבד בינתיים. עם זאת, החזון שפירטה אדובי לכלי מתייחס להרבה מעבר לכך, כשהתוכניות העתידיות של החברה כוללות את הרחבת התמיכה בשפות אחרות, שילוב השירות עם פלטפורמות ניידות, והוספת מגוון רחב יותר של תכונות המופעלות על ידי הבינה המלאכותית. לפי תיאורה של החברה העתיד עוזר ה-AI יהפוך לבן לוויה הכרחי בעת שימוש בכליה, ויסייע למשתמשים לנווט בצורה חלקה בעולם העצום של מידע הכלול בקבצי ה-PDF.

בדף הייעודי של גרסת הבטא כתבה החברה: "הכירו את ה-AI Assistant (בטא) ב-Acrobat. צרו אינטראקציה עם המסמך שלכם בשולחן העבודה או באפליקציית האינטרנט, לקבלת תשובות מהירות וסיכומים – בלחיצה אחת. לאחר מכן השתמשו בתובנות אלה כדי ליצור תוכן בעל השפעה ולהעלות את הפרודוקטיביות שלכם".

לאחר תקופת הבטא, חבילת התכונות המלאה שתשוחרר בעתיד תדרוש הצטרפות למנוי בתשלום, אך אדובי מציעה גישה חופשית לכלי במהלך שלב הבדיקות. מצב זה מספק כעת הזדמנות למשתמשים להתנסות בו ולגלות את יכולותיו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים