Wix השיקה אקסלרטור – כדי לתמוך בסטארט-אפים ישראלים מבטיחים

"אנחנו לא שוכחים מאיפה התחלנו, ומתרגשים לחלוק מהניסיון שלנו ולטפח את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה בישראל", אמר סמנכ"ל הכספים של Wix, ליאור שמש

ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של Wix.

חברת Wix.com – בעלת פלטפורמה לבניית אתרים ולניהול העסק אונליין – הודיעה היום על השקת אקסלרטור חדש לסטארט-אפים ישראלים הנמצאים בשלבי Pre-Seed ו-Seed.

התוכנית תתמקד בסטארט-אפים המציעים פתרונות ופיתוחים חדשניים עבור עסקים בינוניים וקטנים (SMB) ולקוחותיהם, וכן פתרונות חדשניים מבוססי AI ו-LLM. תוכנית האקסלרטור של Wix מיועדת לסטארט-אפים ישראליים המתמחים בחדשנות טכנולוגית אשר מעשירה את חווית המשתמש, עבור עסקים בתחומים מגוונים כמו אי-קומרס, מסעדות, מלונות ועוד.

הסטארט-אפים הנבחרים יזכו לייעוץ ומנטורינג של המומחים של Wix בפיתוח וניהול מוצר, פיתוח עסקי וניהול פיננסי. Wix תשתתף במימון, ותשקיע הון בסטארט-אפים שיצטרפו לתוכנית, ותעזור להם להוציא לפועל את התוכניות העסקיות שלהם. בנוסף, ייהנו היזמים ממשרדים מעוצבים ומאובזרים בקמפוס של Wix בתל-אביב.

סמנכ"ל הכספים של Wix, ליאור שמש: "באמצעות השקת תוכנית האקסלרטור של Wix, אנו יוצרים הזדמנויות צמיחה חדשות עבור החברות המעורבות, עבור Wix ועבור המשתמשים שלנו. בשנים האחרונות, Wix הפכה מסטארט-אפ קטן לעסק בשווי של מיליארדי דולרים. אנחנו לא שוכחים מאיפה התחלנו, ומתרגשים לחלוק מהניסיון שלנו ולטפח את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה בישראל".

מידע על ההרשמה לתכנית ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים