אל על הטמיעה מערכת קומוולט להגנת נתונים, גיבוי והגנה מכופרות

ווי-אנקור השלימה, עם אל על, את יישום Commvault Cloud By Metallic AI כפלטפורמת הגנת נתונים, גיבוי, שחזור והגנה מפני מתקפות כופר עבור הנתונים במערך ה-Office 365 בחברה ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטחת מידע באל על

חברת התעופה אל על השלימה פרויקט ליישום Commvault Cloud By Metallic AI כפלטפורמת הגנת נתונים, גיבוי, שחזור והגנה מפני מתקפות כופר עבור הנתונים במערך ה-Office 365 בחברה, המשרת כ-5,000 משתמשים ברחבי העולם. Commvault Cloud משמשת להגנה וגיבוי יישומי ה-Office 365 כגון: Outlook, יומנים, אנשי קשר, Teams, Sharepoint, OneDrive ועוד. את הפרויקט ביצעה ווי-אנקור בשיתוף אגף תשתיות ואבטחת מידע באל על. היקף הפרויקט לא נמסר, אך הוא מוערך בשוק במאות אלפי שקלים.

Commvault Cloud נבחר על ידי אל על לאחר בחינת הפתרונות הקיימים בשוק, ולאחר שנמצא כעונה על הדרישות שהוגדרו: קלות שימוש, חלונות גיבוי קצרים, שחזור מהיר, זמינות גבוהה, טכנולוגיות מתקדמות לאבטחת מידע והגנה ממתקפות כופר ועוד.

אל על נמצאת במהלך של העברת יישומים ומערכות לענן ועבודה עם פתרונות SaaS. בימים אלו בוחנים באל על את הרחבת השימוש ב-Commvault Cloud גם להגנה, גיבוי ושחזור הקבצים והיישומים הפועלים על גבי ענן ה-Azure, המשרת את אל על לשמירת קבצים, אירוח אתר האינטרנט ומערכות נוספות.

"אל על מעבירה מערכות רבות לענן במודל SaaS ולכן בחרנו ב-Commvault Cloud כפלטפורמת הגנת נתונים וגיבוי ל-Office 365 וגם לגיבוי יישומי SaaS נוספים בעתיד הקרוב", אמר חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטחת מידע באל על.

לדבריו, "בחרנו ב- Commvault Cloud לאחר שקומוולט הוכיחה יכולות גבוהות בקלות היישום, קלות השימוש, חלונות הגיבוי הקצרים משמעותית מפתרונות אחרים, מהירות השחזור, וכן בזמינות שלה והתמיכה שלה במגוון מערכות SaaS ופלטפורמות ענן של כל הספקים הגדולים בשוק. Commvault Cloud מסופק במודל SaaS התואם את האסטרטגיה שקבענו של שימוש הולך וגובר במודל זה. לאל על יש אלפי עובדים בתפקידים מגוונים, המוצבים בעשרות תחנות ונציגויות ברחבי העולם. השאיפה שלנו היא לספק לכולם יכולת עבודה בטוחה מכל מקום ובכל זמן. קומוולט מספקת לנו מענה כזה, ובראש ובראשונה דואגת למניעת מתקפות סייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים