יו-טיוב החלה להאט את האתר כשצופים בו עם חוסם פרסומות פעיל

מסתבר כי השבתת כל חוסם פרסומות שנעשה בו שימוש מחזירה את האתר "לחיים" באופן מיידי ● לפי יו-טיוב, שיטה זו של הימנעות מפרסומות נחשבת כהפרה של תנאי השירות

משתמשים בחוסם פרסומות? יוטיוב התחילה לחסום לכם את הצפייה.

באחרונה החלה יו-טיוב גל חדש של האטת האתר שלה כאשר המשתמשים עושים שימוש בחוסמי מודעות. הדרך היחידה לשפר את ההאטה היא ביטול חוסמי הפרסומות או שדרוג לפרימיום.

על רקע העלאת התדירות של המודעות בפלטפורמת הווידיאו והתארכותן במהלך השנים האחרונות החלו משתמשים רבים "להילחם" בהן באמצעות התקנת חוסם מודעות.

לפי יו-טיוב, שיטה זו של הימנעות מפרסומות נחשבת כהפרה של תנאי השירות. כמובן, פרסומות טרום-וידיאו מהוות מקור הכנסה עצום עבור החברה, והדרך היחידה להימנע מהן ללא שימוש באפליקציה של צד שלישי היא לשלם ישירות ליו-טיוב עבור מנוי פרימיום.

יו-טיוב השתמשה בכמה שיטות כדי להרתיע את השימוש בחוסמי פרסומות. הראשונה הייתה עם הודעה קופצת שקוראת: "חוסמי מודעות מפירים את תנאי השירות של יו-טיוב". לאחר מכן ההודעה מציעה למשתמש לכבות את חוסם המודעות, כשהוא אינו רשאי להמשיך לצפות מבלי לעשות זאת.

השיטה השנייה היא שיטה שמתחילה להתגלגל כעת ליותר משתמשים – האטת האתר כולו כאשר נעשה שימוש בחוסם פרסומות, ותיאור השימוש בו כ"צפייה לא אופטימלית".

על פי פוסט ב-Reddit, משתמשים מרובים ציינו שיו-טיוב הפך, לכאורה פתאום, להיות מקוטע, איטי ולא מגיב. מהר מאוד התגלה כי השבתת כל חוסם פרסומות שבו נעשה שימוש מחזירה את האתר "לחיים" באופן מיידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים