טמפו הטמיעה מערכת של סקייווינד לניטור אירועים עסקיים

המערכת מבקרת אוטומטית עשרות תהליכים עסקיים ותשתיתיים, ויכולה לזהות אנומליות ותקלות במערכות הסאפ הארגוניות בזמן אמת, ולהפיק תובנות ● היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים עם השלמת פריסתה המלאה של המערכת

יוסי כהן, מנמ''ר טמפו.

טמפו הטמיעה מערכת של סקייווינד (Skywind Software) הישראלית לניטור אירועים עסקיים בחברה. הפרויקט, שאותו ערכו במשותף אנשי ה-IT בטמפו עם הצוות של סקייווינד, ארך כשבועיים והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים עם השלמת פריסתה המלאה של המערכת.

מערכת הסאפ מהווה פלטפורמת הליבה העסקית בטמפו, והיא תומכת במגוון של תהליכי תכנון, לוגיסטיקה, מכירות, ייצור והפצה בחברה. בקרת התהליכים העסקיים והתשתיות האפליקטיביות הינה משימה סיזיפית, שצורכת משאבים רבים ומסיטה את אנשי המחשוב מלהתמקד בפרויקטים של צמיחה וחדשנות. לאחר בחינה של פתרונות שונים, בחרו אנשי ה-IT של טמפו בפתרון של סקייווינד. כך, יש לחברה כיום מערך אוטומטי לבקרה על עשרות תהליכים עסקיים ותשתיתיים, עם יכולת לזיהוי אנומליות ותקלות קריטיות בזמן אמת במערכות הסאפ הארגוניות – לצד הפקה של תובנות עסקיות משמעותיות.

בעקבות הטמעת המערכת הצליחו אנשי טמפו לזהות עומסים המחייבים ניוד ויכולת הקצאה נכונה של משאבי תשתיות ליבה, שגרמו לעומסים. כמו כן, המערכת יודעת לאתר בעיות תזמון בריצות ארכוב, בעיות תקשורת בזמן אמת ועוד. כך, המערכת הניבה לארגון חסכון ברכישת חומרה ומשאבי מחשוב יקרים, על ידי הקצאה נכונה ומדויקת של המשאבים הקיימים. צוותי התשתיות של טמפו מקבלים דווחים מסודרים מהמערכת, בזמן אמת, בתוספת דו"חות מסכמים מדי בוקר. אלה משקפים את מכלול הבדיקות והתהליכים שהתרחשו במערכת הסאפ. בטמפו אומרים כי המערכת מביאה לניצול מיטבי של משאבים ולהפעלה נכונה של הצוותים המקצועיים של החברה.

לדברי יוסי כהן, מנמ"ר טמפו, "המערכת שיושמה החלה לספק מידע עסקי ותשתיתי חיוני. היא עושה זאת על בסיס תרחישים מוכנים מראש, וכן עם מנגנוני בקרות המותאמים אישית. בפן העסקי, תהליכי המכירה של טמפו מנוהלים, בין היתר, באמצעות ממשק בין מערכת הסאפ לזו של סיילספורס. המערכת שהוטמעה זיהתה תקלות קריטיות בזמן אמת, ואלה טופלו בתוך שעה. בעבר, נדרשו כמה ימים מהזיהוי של מקור התקלה ועד לפתרון הבעיה".

איליה רובינסקי, שותף ומנכ''ל סקוייווינד.

איליה רובינסקי, שותף ומנכ"ל סקוייווינד. צילום: יח"צ

איליה רובינסקי, שותף ומנכ"ל סקוייווינד, אמר כי "הפלטפורמה שלנו מספקת יכולות לניהול ולבקרה של תהליכים עסקיים, תשתיתיים ואפליקטיביים. מערכות הסאפ בטמפו, כמו בארגונים רבים בחו"ל ובארץ, מהוות ליבת העסקים של הארגונים. הבאנו לחסכון משאבים יקרים, יחד עם בטחון ושקט תעשייתי בכל הקשור לתשתיות הקריטיות של הארגון".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים