סיון קניאל, מנכ"לית LGBTech, פורשת

קניאל תסיים את תפקידה בסוף השבוע, לאחר כשלוש שנים שבהן היא הובילה את הארגון, שפועל למען גיוון והכללה של להט"בים בהיי-טק ובכלל בשוק התעסוקה

סיון קניאל, המנכ"לית הפורשת של LGBTech, ולוגו הארגון. עיבוד ממוחשב.

סיון קניאל, מנכ"לית LGBTech, הודיעה על פרישתה מתפקידה, לאחר כמעט שלוש שנים. היא תעזוב אותו בסוף השבוע. בשלב זה לא מונה לה מחליף.

LGBTech הוא ארגון שאיגד עם הקמתו להט"בים בהיי-טק, ומאוחר יותר התרחב לכלל שוק התעסוקה. המטרה שלו היא לקדם את הגיוון וההכללה של קהילת הלהט"ב בארגונים – הן לטובת העובדים חברי הקהילה והן לטובת הארגונים. כדי להגשים את המטרה, LGBTech פועל בשיתוף פעולה עם ארגונים מובילים במשק בכלל ובהיי-טק בפרט, ומקיים כנסים ומפגשים.

בתקופתה הובילה קניאל שיתופי פעולה של הארגון עם גופים בולטים, בהם כאלה שזו הייתה פעילות הגיוון וההכללה הראשונה שלהם, כמו חברת החשמל, בנק הפועלים והאוניברסיטה העברית. כמו כן, במרץ השנה, בעיצומה של המחאה נגד המהפכה המשטרית, קיים LGBTech כנס ראשון מסוגו שעסק בלהט"בים בשוק התעסוקה. הארגון אף רתם מעל 300 מעסיקים לחתימה על קריאה לממשלה נגד אפליה וגזענות בשוק העבודה.

"השנה האחרונה הייתה סוערת מאוד. המדינה נקלעה לאתגרים מהקשים בתולדותיה, והרוחות כלפי הקהילה הלהט"בית ואוכלוסיות מיעוט אחרות געשו. בתקופה הזו עשיתי כל שביכולתי על מנת לתת מענה מקצועי ואישי לחברות וחברי הקהילה הלהט"ב, ולמעסיקים המעוניינים להיות שוויוניים יותר", ציינה קניאל.

לדבריה, "תפקיד המנכ"לית היה אחד המעניינים שעשיתי לאורך הקריירה שלי. הוא היה אינטנסיבי לפרקים ולעיתים שוחק, ובעיקר מתגמל. אני מסיימת את תפקידי בלב שלם ובגאווה גדולה על עשייה, בתקווה ובאמונה שהעשייה של LGBTech הותירה חותם משמעותי בתחומי הגיוון וההכללה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים