משועממים? פשוט דברו עם ChatGPT

כלי בינה המלאכותית היוצרת המאוד פופולרי ומדובר נפתח כעת לשימוש בחינם לכל מי שמעוניין במתכונת של שיחה קולית עם הצ'טבוט, אבל לא בעברית - לפחות לעת עתה

פתוח ללא רשמה למשתמשים. ChatGPT.

OpenAI – על רקע סערת הימים האחרונים ואולי גם קצת כדי להפנות את העיניים למשהו מעט שונה – הודיעה כעת כי היא פותחת לשימוש בחינם ולכל המשתמשים את האפשרות לשוחח עם ChatGPT באופן קולי.

כל מי שמשתמש באפליקציית ChatGPT, שכזכור עדיין מבוססת על דור 3.5 של הצ'טבוט, יראה לצד שורת הקלדת הטקסט צלמית של אוזניות. לחיצה על הצלמית תפתח את הממשק הקולי, כאשר בשימוש הראשון יתבקשו המשתמשים לבחור את הטון הקולי שישמעו בעת קבלת התשובה – וזאת מתוך חמש אפשרויות לבחירה, שכמובן שאפשר גם לשנות אחר כך במסך ההגדרות.

התכונה החדשה מאפשרת למערכת לזהות לבד את שפת השיחה, אבל אפשר להגדיר אותה גם באופן ידני. אם אתם מדברים וייטנאמית, הונגרית או אוקראינית לא תהיה בעיה, וגם לא עבור משתמשים ששפתם ערבית. לעומת זאת עברית לא נתמכת – לפחות נכון לעכשיו.

האפליקציה גם שומרת תמלול של השיחה, כך שאפשר לקרוא אותה מאוחר יותר כמו שיחות שמנהלים באופן טקסטואלי.

ההודעה על פתיחת אפשרות השיחה הקולית לכולם הופיעה בחשבון הרשמי של OpenAI ב-X, עוד לפני סיום המשבר שטלטל את הבחברה מאז יום ו' האחרון, וכשרוב העובדים שלה איימו בעזיבה אם סם אלטמן לא יוחזר לכסא המנכ"ל, מה שקרה לבסוף וסיים את הסאגה.

הדוגמה ששולבה בפוסט הייתה הומוריסטית. השאלה הייתה כמה פיצות ענק צריכים להזמין עבור 778 אנשים שמחכה להם לילה ארוך – וזה מספר העובדים בחברה. התשובה הייתה 195, דרך אגב, בהנחה שכל אדם אוכל שלוש פרוסות פיסה, ובכל פיצה יש 12 סלייסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים