אורקל תומכת בעובדיה בישראל: יקבלו שתי משכורות בחודש הבא

אחרי סאפ ואינטל שהפגינו מחוות דומות, גם אורקל החליטה לסייע בזמנים הקשים ● מנכ"ל אורקל ישראל, ערן פייגנבאום, כתב במייל לעובדים כי המענק הוא רק מהלך אחד בסדרת פעולות תמיכה של החברה במדינה ובמשק המקומי

בישר לעובדים על המחווה. ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל.

חברת אורקל הודיעה באחרונה כי היא תומכת באופן יוצא דופן בעובדיה בישראל ולפיכך כל עובד יקבל בחודש הבא שתי משכורות.

מנכ"ל אורקל ישראל, ערן פייגנבאום, שלח מייל למאות עובדי החברה בארץ, ובו הודיע על מענק מיוחד, שיכלול משכורת נוספת לכל עובד כבר בתלוש השכר הקרוב. במייל פירט פייגנבאום כי המענק הוא מהלך אחד בסדרת פעולות תמיכה שאורקל מתכננת לבצע במדינת ישראל ובמשק הישראלי בכלל, ובעובדי החברה בישראל בפרט.

במכתבו ציין פיינגנבאום: "עובדים יקרים, לפני שלושה שבועות נאלצה ישראל להיכנס למלחמה בעקבות תקיפה רצחנית של חמאס. הזוועות שהתפתחו, וגודלן, הותירו אותי הרוס לחלוטין. כולנו עצובים על אובדן של כל כך הרבה חיים ומתפללים לשובם בשלום של אלה שנחטפו". 

הוא המשיך וכתב: "העדיפות מספר אחת שלנו תמיד הייתה להבטיח את הביטחון והרווחה שלכם. מאז תחילת המלחמה, אנחנו עובדים יחד עם עמיתינו בעולם כדי לסייע למי שזקוק לעזרה דחופה. עסקנו בפינוי משפחות שלמות של עובדים מאזור המלחמה, בארגון טיסות לעובדים שנזקקו לסיוע מיידי ובמתן תמיכה כלכלית למתמודדים עם המצבים המאתגרים ביותר. מאמצים אלה משלימים את הפעילות השוטפת שלנו במטרה להקל על הקשיים שנגרמו כתוצאה מהמלחמה הזו". 

לדבריו, "מתוך הכרה באותם קשיים, אורקל תספק תמיכה כספית לכל עובד בישראל, בצורת תשלום נוסף חד פעמי של שכר. תשלום זה ישולם בימים הקרובים לחשבון הבנק שלכם. התשלום הזה הוא תוספת לשכר הרגיל שלכם מ-אורקל, ואנו מקווים שהוא יספק תמיכה נוספת לכם ולמשפחותיכם במהלך תקופה קשה זו".

יצוין כי גם סאפ ואינטל – ענקיות טק בינלאומיות אחרות – הפגינו תמיכה בעובדיהן ובמדינה.

סאפ בישרה אתמול (ד') כי תתן מענקים לעובדים שמתגוררים באזורי הלחימה – החברה תעניק 6,500 ש' לכל עובד ובן משפחה שפונו מביתם בהוראת הצבא, ו-2,600 ש' לכל עובד ובן משפחה שגרים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול עזה.

אינטל מצידה הודיעה גם היא כי כל עובד אינטל ישראל יקבל מענק של 5,000 דולר. העובדים יקבלו את המענק בסוף נובמבר, כאות הערכה ל-"חמלה ולעמידות שהם מציגים, ולכך שהם מייצגים את אינטל גם בזמנים מאתגרים אלה", כך ציין מנכ"ל החברה העולמית, פט גלסינגר, במייל ששלח לעובדים השבוע.

"אורקל והנהגתה – איתנים בתמיכתם בישראל"

פיינגנבאום הוסיף ועדכן כי מאז מתקפת הטרור "אורקל והנהגתה עומדים איתנים בתמיכתם בישראל". לדבריו, אורקל הצהירה מיד לאחר המתקפה על עמידתה לצד ישראל בכל הפלטפורמות והאתרים החברתיים. התמיכה הבלתי מעורערת הזו נמשכה בקמפיין תרומות שיזמה החברה, בשיתוף עם עובדיה העולמיים, שהביא לאיסוף של כמעט 12 מיליון שקל עבור מגן דוד אדום. המנכ"ל הישראלי עדכן כי תרומות נוספות ממשיכות לזרום ליוזמה, "ואנו מרחיבים בעקביות את מספר ארגוני הצדקה שאנו מסייעים להם". 

עוד כתב פייגנבאום כי "כמו כן, הענקנו לממסד הביטחון הישראלי תמיכה טכנולוגית ועזרנו להן לתת מענה לצרכים טכנולוגים מיידיים. עסקנו רבות גם בהענקת תמיכה לאנשים שפונו מהדרום; אימצנו משפחות השוהות כיום בכפר סבא ותרמנו מחשבים ניידים ומזון לטובת הילדים שם. בקרוב נתרום צעצועים רבים לילדי העוטף, במטרה להעלות חיוכים על פניהם".

לבסוף הצהיר המנכ"ל כי מי מהעובדים שמתמודד עם מצב חירום או קושי במהלך תקופה זו, מוזמנ.ת לצור קשר עם מוקד תמיכה החירום של החברה, Oracle GSOC, או עם צוות משאבי אנוש המקומי.  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים