"נדרש לחשוב על ה-AI כעל מערבל בטון"

"ניתן לזרוק למערבל הבטון הזה תוצאות, טובות ופחות טובות - והוא לומד עם הזמן מה טוב יותר ומה פחות", כך אמר דניאל גורלוביצקי, מנכ''ל TLVTech

דניאל גורלוביצקי, מנכ''ל TLVTech.

"הבינה המלאכותית היא לא כלי לכשעצמו, אלא אמצעי שדרכו ניתן לייצר ניצחונות קלים ומהר. נדרש לחשוב על ה-AI כעל מעין מערבל בטון, שאליו ניתן לזרוק תוצאות, טובות ופחות טובות – והמערבל לומד עם הזמן מה טוב יותר ומה פחות", כך אמר דניאל גורלוביצקי, מנכ"ל TLVTech.

גורלוביצקי השתתף בוובינר של אנשים ומחשבים בנושא בינה מלאכותית בעת מלחמה, שנערך היום (ב') בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי גורלוביצקי, "פרויקטים הם דבר שלוקח זמן רב. עם פרוץ המלחמה הצבנו לעצמנו יעד: לסייע לגופים שונים לבצע בדיקות היתכנות שאורכות 90 ימים – ב-20 דקות".

"איך עשינו זאת?", הוא שאל והשיב: "טיפלנו בשלושה עולמות תוכן. הראשון הוא יכולות זיהוי עצמים. למשל, 'האם זו כן או לא נקניקיה?' הבינה המלאכותית מקבלת תמונה, לומדת את מאפייניה ואז קובעת מהי. עולם התוכן השני הוא OCR – יכולת קריאת טקסט מתמונה. יש המון מידע שהאנושות לא יכולה לעבור על כולו ולהפיק ממנו תובנות. בעזרת כלי שכזה ניתן לצמצם את משך הטיפול בנתונים ולקבל ערכים פנומנליים. עולם התוכן השלישי הוא NLP – עיבוד שפה טבעית. הוא מאפשר לעבור על טקסט, לזהות את החלקים הרלוונטיים ולקבל תובנות רבות".

יוזמות אזרחיות במלחמה – על בסיס כלי OpenAI

נאור טלמור, מנהל מוצר באקווה סקיוריטי, דיבר באירוע על סיווג ואימות יוזמות אזרחיות במלחמה – על בסיס כלי OpenAI. לדבריו, "הבינה המלאכותית חוסכת זמן, היא מטפלת בצורה יעילה ומהירה יותר בביג דאטה ויש לה יכולות דיוק גבוהות, שמביאות למזעור טעויות".

כך, אמר טלמור, "עם פרוץ המלחמה הרמנו יוזמה לניהול יוזמות אזרחיות על בסיס אימות וזיהוי שלהן". הוא ציין ש-"התהליך של הכנסת יוזמה חדשה למערכת לוקח זמן רב. רצינו לייעל אותו ככל הניתן, ללא התערבות בן אנוש".

נאור טלמור, מנהל מוצר באקווה סקיוריטי.

נאור טלמור, מנהל מוצר באקווה סקיוריטי. צילום: יח"צ

"יש לנו בוטים שמאזינים ליוזמות במדיה החברתית", הוסיף טלמור. "הכול עובר דרך מנוע, שמתחבר ל-OpenAI. המידע על אותה יוזמה חדשה נשאב, מסווג, מזוהה, ואז עושים לו אימות ותיקוף. בדרך זו הבאנו לחיסכון של 90% מהזמן הנדרש להכנסת יוזמה למערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים