Haylou S35 ANC – אוזניות קשת מעל לאוזן

ה-S35 ANC מפתיעות לטובה, במיוחד בתמורה שלהן לכסף, והן נוחות מאוד לשימוש, גם במשך שעות ארוכות וגם בסתיו הישראלי החם מאוד לפעמים

אוזניות ה-S35 ANC של היילו.

אחרי שהפגשתי אתכם עם אוזניות חדשות של היילו שמתחברות לעצם במקום לאוזניים כדי להזרים לראשכם מוזיקה, וגם פטפטת לפי הצורך, הפעם אני מציג בפניכם אוזניות יותר סטנדרטיות של אותה החברה, לפחות מבחינת המיצוב.

ה-S23 ANC הן אוזניות קשת חיצוניות, עם כריות שמכסות את האוזניים במלואן, ובאופן טבעי מספקות מידה מסוימת של השתקת קולות פסיבית. הן תומכות ב-ANC – מנגנון שמשתיק קולות באופן אקטיבי על ידי שימוש בארבעת המיקרופונים הייעודיים המובנים, או, יותר נכון, מנמיך את העוצמה שלהם באופן משמעותי – ולפי היילו מדובר בהנמכת עוצמת הרעשים ב-42dB. בעזרת זמן שיהוי קצר במיוחד, כך לפי החברה, ההשתקה מבוצעת כמעט במיידית וגם השמע, בין אם מדובר בדיבור או במוזיקה, מגיע לאוזן כמעט באופן מיידי.

את ה-S35 ANC אפשר לחבר באמצעות בלוטות' 5.2 לטלפון ובמקביל גם למחשב, לדוגמה, ובאמצעות הכפתורים, שכולם נמצאים באוזניה הימנית מבין השתיים, אפשר לבחור אם רוצים לבטל את החיבור הכפול ולהתרכז בטלפון בלבד. במקרה של שני טלפונים, מדובר בטלפון הראשון שאליו בוצע הצימוד.

אם רוצים להתחבר למחשב בלי חיבור אלחוטי, גם לצורך שיהוי אפסי באמת, למשל כשמעוניינים להשתמש באוזניות במהלך משחקים, אפשר להשתמש בחיבור ה-3.5 מ"מ המוכר. באריזה יש כבל 3.5 מ"מ לחיבור למחשב, אבל הוא קצת קצר ולא איכותי מדי.

אוזניות קשת מעל לאוזן - Haylou S35 ANC.

אוזניות קשת מעל לאוזן – Haylou S35 ANC. צילום: יח"צ

הכפתורים

כאמור, כל הכפתורים נמצאים באוזניה הימנית. התחתון הוא כפתור ההפעלה/צימוד. למעשה, ברגע שמפעילים את האוזניות, בלחיצה בת שתיים-שלוש שניות הן נכנסות מיד למצב צימוד, ולא צריך פעולה נוספת. הכפתור משמש בנוסף להפעלה/עצירה של שירים, וגם למענה לשיחות. הכפתור מעליו הוא זה של עוצמת הקול. לחיצה עליו מגבירה את עוצמת הקול ולחיצה ארוכה יותר – מנמיכה אותה. זה קצת משונה, וחבל שבהיילו בחרו לחסוך כפתור, כי יש מספיק מקום לעוד אחד.

הכפתור השלישי הוא כפתור ה-ANC, שלחיצה עליו בוחרת אחד משלושה מצבים: פעיל, העברת קולות רקע מוגברת – שיש שמכנים אותו מצב מודעות לסביבה, ומבוטל. משום מה, בהיילו החליטו לבחור רק בצלילים כדי ליידע איזה מבין המצבים פעיל, ולא להשתמש במילים. לוקח זמן ללמוד איזה צליל מקושר לאיזה מצב, וזה קצת מבלבל ומעצבן בהתחלה.

יש עוד אלמנט שיכול לעזור לזהות האם ה-ANC פעיל או לא. במצב ANC, לחיצה מתמשכת על המשטח של החיצוני של האוזנייה – הימנית, כמובן – עוצרת את המוזיקה ומגבירה מעט את הרעש מסביב. הסרת האצבע מהמשטח מחזירה את המצב האחרון לכנו. זה טריק נחמד, שמאפשר לנהל שיחה קצרה עם אנשים מבלי להוריד את האוזניות מהראש. הטריק הזה לא עובד במצב המבוטל. בנוסף, שלוש לחיצות מהירות על משטח המגע מפעילות את הסייעת הווירטואלית, אם יש.

שומעים, אבל לא חזק מדי

האוזניות מבוססות על דרייברים דינמיים בגודל של כ-40 מ"מ, אך עוצמת הקול שלהן יחסית מוגבלת. גם בעוצמה מרבית לא תרגישו שזה חזק מדי עבור האוזניים שלכם, ואני אומר זאת כאחד שאוהב לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוהה. פרופיל האודיו כברירת מחדל הוא מאוזן, אבל הבס בהחלט מורגש. לא עוצמתי מדי, אבל עבר את רף הבחינה שלי כחובב רוק, ואפילו כבד מאוד.

הסוללה מציעה נפח עבודה של 600 מילי-אמפר לשעה, ועל פי היילו וזה מספיק ל-40 שעות במצב ANC פעיל כל הזמן, או ל-60 שעות בלי. הבדיקה שלי ערכה עשרות שעות ולא הגעתי למצב שבו האוזניות דרשו טעינה מחדש. בכל מקרה, טעינה מלאה אמורה לערוך כשעתיים וחצי.

לסיכום, ה-S35 ANC מפתיעות לטובה, במיוחד בתמורה שלהן לכסף, למרות הבקרות המוזרות מעט. הן נוחות מאוד לשימוש, גם במשך שעות ארוכות וגם בסתיו הישראלי החם מאוד לפעמים. הכריות נוחות, לאוזניות יש צירים לרוחב ופנימה-החוצה, שמאפשרים להתאים אותן בדיוק לאוזן, וההתאמה שלהן לראש מצוינת, כי למעלה יש קשת שמוסתרת בתוך מעטה הפלסטיק היפה. על אף שהן מיוצרות לגמרי מפלסטיק, אין חריקות מיותרות בעת השימוש.

האוזניות זמינות בצבעים לבן, שחור וסגול, בשילוב כריות כתומות ועוד נגיעות כתומות פה ושם. זה נראה נהדר ומאוד ייחודי, וכמה וכמה עצרו אותי ברחוב כדי לבדוק ולתשאל. גם האוזניות הללו הגיעו ישירות מהחברה לסקירה הזו, ותוכלו למצוא אותן כאן, בעלות של כ-165 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים