אנבידיה ופוקסקון בונות 'מפעלי AI' כדי לקדם מכוניות בנהיגה עצמית

שתי ענקיות הטכנולוגיה ישתפו פעולה, ולא לראשונה, כדי לבנות מחשבים חזקים במיוחד, שיעזרו להאיץ את הפיתוח והייצור של מכוניות אוטונומיות

יפעלו יחד לקידום תחום הרכב האוטונומי. אנבידיה ופוקסקון.

אחד הדברים הכי חשובים לאנבידיה היה, ועדיין נשאר, עולם הרכב האוטונומי. כעת החברה מנסה לשלב את היכולות שלה בתחום הבינה המלאכותית בעולם זה, באמצעות שותפות חדשה עם פוקסקון, מהיצרניות הטכנולוגיות הגדולות בעולם.

החברות הודיעו שמטרת השותפות שלהם היא לבנות מחשבים חזקים במיוחד, שיעזרו להאיץ את הפיתוח והייצור של מכוניות אוטונומיות. בעצם, לא רק: כל סוג של מכונה אוטונומית וכן רובוטים תעשייתיים.

מדובר למעשה בהכרזה נוספת לשותפות בין השתיים בתחום זה. בתחילת השנה החברות הללו הודיעו כי פוקסקון תייצר יחידות בקרה חשמלית לרכבים עבור יצרניות רכב אוטונומי שמבוססות על Drive Orin של אנבידיה.

עדיין לא מציפות את הכבישים. מכוניות אוטונומיות עצמאיות לחלוטין. אילוסטרציה: BigStock

עדיין לא מציפות את הכבישים. מכוניות אוטונומיות עצמאיות לחלוטין. אילוסטרציה: BigStock צילום: אילוסטרציה: BigStock

גם המכוניות שייווצרו ב-'מפעלי הבינה המלאכותית' יהיו מבוססות על פלטפורמה של אנבידיה: Drive Hyperion 9, שמכילה מעבר למעבד המרכז את כל הפעילות, מערך מלא של מצלמות, חיישנים, רדאר, מערכת LiDAR וכן מערוכת על קוליות – או כל מה שצריך לרכב אוטונומי, חוץ מהשלדה ומערכת הנהיגה עצמה.

את ההכרזה ביצוע יחדיו מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג ומנכ"ל פוקסקון, יאנג ליו. באופן לא מפתיע כל חברה תביא אל השותפות את מה שהיא מתמחה בו: מומחיות בקווי ייצור יעילים מצידה של פוקסקון, מחשבים המבוססים על המעבדים הגרפיים של אנבידיה, כמו גם מודלים של בינה מלאכותית מצידה של אנבידיה, וזאת מעבר לפלטפורמות החשמל והאלקטרוניקה עצמן.

" מצד אחד בונים מכונית חשמלית מתקדמת עם מוח בינה מלאכותית בפנים, המאפשר לה לקיים אינטראקציה עם נהגים ולתקשר עם נוסעים, כמו גם לנהוג באופן אוטונומי, ומצד שני, מפעל בינה מלאכותית שמפתח תוכנה עבור המכונית הזו. המכונית הזו תעבור ניסיון ותאסוף נתונים נוספים. הנתונים יעברו למפעל ה-AI, שם מפעל הבינה המלאכותית ישפר את התוכנה ויעדכן את כל צי הבינה המלאכותית בהתאם", אמר יואנג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים