אנשים ומחשבים למען תושבי הדרום וחיילי צה"ל

הקבוצה מקיימת כמה יוזמות למען אלה שנמצאים בחזית ולמען המשך פעילותו התקינה של ענף ההיי-טק גם בזמנים קשים אלה ● וגם: עוברים לכנסים און ליין

אנשים ומחשבים

קבוצת אנשים ומחשבים, שמלווה את קהילת ההיי-טק וה-IT בישראל מזה 42 שנים, מתגייסת למאמץ הלאומי, על מנת לסייע לתושבי הדרום ולחיילי צה"ל, ולמען חיזוק חוסנו של העורף, שעושה מאמצים על מנת להמשיך בשגרת העבודה והעסקים, כדי להיות מוכנים ליום שאחרי.

במסגרת זו פתחה הקבוצה בכמה יוזמות. הראשונה שבהן היא פרויקט שבו מרוכז מידע אודות פעולות התנדבות של חברות היי-טק ו-IT למען תושבי הדרום והחיילים. חברות נוספות שמעוניינות להשתתף בפרויקט זה מוזמנות לפנות אלינו במייל.

היוזמה השנייה היא פרסום כתבות אודות IT בחירום, שכוללות מידע, ראיונות, מאמרים וסרטונים של מנמ"רים ממגזרי המשק השונים, שמפרטים כיצד מערכות המידע מסייעות לארגונים שלהם להתמודד בזמן החירום. המערכת פנתה לשורה של מנמ"רים ומנמ"ריות במגזרים השונים והציעה להם.ן להשתתף בפרויקט. אנחנו שמחים לציין שההיענות חיובית, אם כי יש ארגונים שמעדיפים להמתין עוד כמה ימים, עד שישלימו את ההיערכות למצב החדש.

גם אנחנו תורמים

רכשנו, באנשים ומחשבים, יותר מ-1,000 מטענים ניידים, דאגנו להטעין את כולם והם כבר הגיעו לחיילים, שמאוד שמחו לקבל אותם. המטענים הם בין המוצרים הכי מבוקשים כעת בשטח.

בנוסף, אנחנו מהווים חלק מקבוצה של עובדים מענף האירועים שמעניקה 5,000 מנות חמות לחיילים מדי יום, בנוסף למצרכים חשובים שחסרים להם. אם אתם רוצים לתרום ואינכם יודעים למי, אתם מוזמנים לפנות לדליה פלד במייל זה.

כנסים און ליין

מאחר שעל פי הנחיות פיקוד העורף, יש נכון לעכשיו הגבלות התקהלות, דחינו את הכנסים הקרובים של אנשים ומחשבים. עוד מידע על כך – בפסקאות הבאות. בינתיים, אנחנו נערכים לקיום סדרה של כנסים און ליין, באמצעות הזום – במתכונת דומה לכנסים שקיימנו בתקופת הקורונה. בימים הקרובים נפרסם את המועדים של כנסי הזום ונזמין אתכם, הקוראים – מנמ"רים, מנכ"לים, מרצים ועוד – לקחת חלק באירועים, ללא עלות, ולשתף את המשתתפים במידע, בהצעות לסיוע, ובחיזוק המורל והחוסן האישי והרגשי.

היום שאחרי

במקביל, הצוותים שלנו ממשיכים בהכנות לוועידות שצפויות ברבעון הראשון של 2024, בתקווה שעד אז נחזור לשגרה. כך, למשל, בחודש מרץ מתוכננים הכנסים הבאים: כנס eGov השנתי, שייערך בשיתוף מערך הדיגיטל הלאומי ויעסוק באתגרי התקשוב הממשלתי, כנס בריאות דיגיטלית, ועידת Cloud Security 2024 ו-ועידות מולטימדיה ו-RPA. בנוסף, נודיע בהמשך על מועד חדש לוועידות שהיו מתוכננות לסוף שנה זו – ועידת הפסגה המרכזית לקידום ה-IT והעסקים וכנס ICS CyberSecurity.

כמו כן, ההרשמה וההכנות לתחרות מצטייני המחשוב היוקרתית של אנשים ומחשבים, IT Awards, נמשכות גם כעת, ואנחנו פתוחים לקבלת הצעות – הן לפרויקטים המצטיינים והן לאות המנמ"ר המצטיין. לשליחת הצעות מתאימות לחצו כאן.

אנחנו, בקבוצת אנשים ומחשבים, מרכינים את ראשנו לזכר הנרצחים בפעולת הטרור וחיילי צה"ל, בהם חיילים מאגף התקשוב וההגנה בסייבר, שהקריבו את חייהם כדי להציל חיים. אנחנו מחבקים את המשפחות בדרום ומתפללים לשלום החיילים בחזית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים