מיקרוסופט למשתמשים: כך תתחמקו מהמאבק בספאמרים בג'ימייל

גוגל הודיעה על שינויים כמאבק בספאם ● מיקרוסופט: "חשוב במיוחד לבצע הגדרת אימות דוא"ל עבור הדומיין שלכם - כך תוכלו להבטיח שההודעות שלכם יידחו או יסומנו כדואר זבל באופן מופחת, כששולחים דוא"ל בנפח גדול"

הדריכה משתמשים כיצד לעקוף הגנות ספאם שמתכננת גוגל. מיקרוסופט.

גוגל שינתה לאחרונה את כללי האנטי ספאם שלה בג'ימייל, עבור משתמשים ששולחים הודעות דואר בכמות גדולה מאוד. בעקבות כך משחררת מיקרוסופט הודעות אזהרה עבור משתמשי Microsoft 365, בה היא מסבירה למשתמשים שנוהגים לשלוח כמויות דואר גדולות כיצד להימנע מדחייה או סימון כדואר זבל של הדוא"ל מהם בידי ג'ימייל, ולא רק: הדחייה/סימון יכולים להתרחש גם ביאהו וגם בשירות הדואר המקוון של מיקרוסופט עצמה, Outlook.com.

האזהרה נובעת, כאמור, מהכרזה של גוגל כי החל מפברואר 2024 ייכנסו לתוקפן ההנחיות החדשות נגד ספאם, המיועדות לשולחים של יותר מ-5,000 מיילים יומיים אל משתמשי ג'ימייל. החברה תחייב שולחים החורגים מהכמות הזו, כלפי מעלה, ליישם אימות דוא"ל SPF/DKIM ו-DMARC עבור הדומיינים שלהם, כדי לחזק את ההגנות מפני זיוף דוא"ל וניסיונות דיוג.

מיקרוסופט הזהירה בנוסף כי אין להשתמש בשירות Microsoft 365 לשליחת דוא"ל בכמות גדולה, מכיוון שהודעות דוא"ל שאינן עולות במגבלות השליחה ייחסמו או יישלחו למאגרי מסירה מיוחדים בסיכון גבוה, על ידי בקרות דואר זבל יוצאות שנבנו בתוך מערכת ההגנה של מערכת EOP (ר"ת Exchange Online).

"חשוב במיוחד לבצע הגדרת אימות דוא"ל עבור הדומיין שלכם. כך תוכלו להבטיח שההודעות שלכם יידחו או יסומנו כדואר זבל באופן מופחת, כששולחים דוא"ל בנפח גדול, מכיוון שהוא עוזר לשמור על יכולת המסירה והמוניטין של מסעות הפרסום שלך בדואר אלקטרוני", נמסר בידי החברה.

עוד הוראה שמועברת למשתמשי Microsoft 365 בהיבט הזה מספרת כי מי שרוצה לשלוח הודעות דוא"ל בכמויות גדולות צריך להשתמש בשרתי דוא"ל מקומיים משלו או בספקי דיוור המוני של צד שלישי כדי להבטיח שההודעות יגיעו באמת לתיבות הדואר המקוונות המיועדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים