אלעד מערכות הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות במוזיאון ישראל

המערכת של סיילספורס ממחשבת את תהליכי רישום המשתתפים ואת הניהול של החוגים והפעילויות השונות באגף הנוער של המוזיאון ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

אוהד גריינר, מנמ"ר מוזיאון ישראל.

אלעד מערכות הטמיעה במוזיאון ישראל מערכת CRM של סיילספורס, שממחשבת את תהליכי רישום המשתתפים ואת הניהול של החוגים והפעילויות השונות באגף הנוער של המוזיאון. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

תהליך ההטמעה נעשה בשלבים. הוא החל ב-2020, אולם נעצר בגלל הקורונה , ובימים אלה משלימים במוזיאון את היישום המלא של המערכת. בשלב האחרון של הפרויקט, שהסתיים באחרונה, הוטמעה פלטפורמת EDA, שמאפשרת ניהול של נתוני התלמידים והלקוחות, רישום ותשלום, וכן את ניהול תוכנית הלימודים, הקצאת חדרים, ניהול והקצאת מדריכים ועוד.

באמצעות הפלטפורמה, המוזיאון הקים פורטל מיוחד לטובת 1,500 המנויים שלו, שבעזרתה הורים יכולים לנהל את כל תהליכי הרישום לפעילויות של ילדיהם בצורה קלה ושקופה. המערכת אף משלבת את ההיסטוריה של הלקוח, ויודעת לשקלל עלויות וחיובים.

כמו כן, הוטמע ממשק למערכת ה-ERP של המוזיאון, לצורך סליקת תשלומים, ולמערכת Smarticket, שמנהלת את מכירות הכרטיסים והמנויים.

"לאור ההצלחה, אנחנו חושבים על הפיתוח הבא"

אוהד גריינר, מנמ"ר מוזיאון ישראל, אמר כי "אחרי שנה של התנסות ומיפוי נקודות חולשה בתהליך, יצרנו את הפורטל הדיגיטלי ללקוחות, שמאפשר ביצוע פעולות רבות באופן חכם. לאור ההצלחה, אנחנו כבר חושבים על הפיתוח הבא, שיעסוק בייעול קשרי החוץ והקשר עם התורמים של המוזיאון".

ליעד כהן לב, מנהלת מחלקת סיילספורס בעמותות ובמגזר הציבורי באלעד מערכות.

ליעד כהן לב, מנהלת מחלקת סיילספורס בעמותות ובמגזר הציבורי באלעד מערכות. צילום: עצמי

לדברי ליעד כהן לב, מנהלת מחלקת סיילספורס בעמותות ובמגזר הציבורי באלעד מערכות, "הטמעת מערכת ה-CRM תסייע לשיפור השירות וחיזוק חוויית הלקוח במוזיאון ישראל, שהם מהערכים שמנחים אותנו בכל פרויקט ובכל ארגון".

"הפתרון שהוטמע במוזיאון מבוסס על ענן החינוך שלנו, שיאפשר לו להפוך לגוף פרודוקטיבי, חדשני וחכם", ציין איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות של סיילפורס בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים