גיוס ענק לקייטו נטוורקס; שווה מעל שלושה מיליארד דולר

החברה, שייסד שלמה קרמר, גייסה 238 מיליון דולר, ותשתמש בכספי הגיוס כדי להגדיל את מערך השיווק והפיתוח שלה

שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס.

קייטו נטוורקס (Cato Networks) הודיעה על השלמת גיוס של 238 מיליון דולר לפי שווי שוק של כשלושה מיליארד דולר, מה שמביא את סך הגיוסים של החברה ל-773 מיליון דולר. מדובר בסבב הגיוס הגדול של קאטו עד כה, והוא הובל על ידי LightSpeed Venture Partners ובהשתתפות Adams Street Partners, Softbank Vision Fund 2, Sixty Degree Capital, ו-Singtel Innov8.

קייטו תשתמש בכספי הגיוס כדי להרחיב ולהגדיל את הארגון בשלושה אפיקים עיקריים: הגעה לקהלים חדשים עם חזון חוויית הלקוח והשירות הייחודית שלה, הרחבת מעגל השותפים שמציעים שירותי SASE מנוהלים באמצעות קייטו, והגדלת צוותי הפיתוח והמוצר, שאחראים על פיתוח טכנולוגיות חדשניות.

"הערכת השווי המשופרת של הסבב הזה משקפת את אמון המשקיעים בהזדמנות השוק האדירה שניצבת לפתחה של קייטו ובכוח של פלטפורמת ה-SASE שלה לחולל שינוי חדשני ומשמעותי בשוק", אמר בעקבות השלמת הגיוס ראבי מהאטרה, מייסד ומנהל של LightSpeed ​​Venture Partners, שיצטרף לדירקטוריון של קייטו. "ל-Lightspeed יש רקורד מוכח של תמיכה בחברות חדשניותף ששינו ושיבשו בהצלחה שוקי ענק מסורתיים," מסר מהאטרה. "אני מתרגש להצטרף לדירקטוריון של קייטו כדי לעזור להנחות את החברה לקראת שלב הצמיחה הבא שלה, בזמן שהיא ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים ולהגדיל את כוח המכירות, השיווק והמיתוג הגלובליים שלה".

"סבב הגיוס הזה משקף את אמון המשקיעים בהובלה של קייטו בשוק ה-SASE״ מסר שלמה קרמר, מייסד שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס. "פלטפורמת ה-SASE של קייטו מאפשרת לארגונים בכל גודל לאבטח את העסקים שלהם בצורה מיטבית, ללא העלות, המורכבות והסיכון שקיימים כשיש צורך לתחזק מערך של פתרונות נקודתיים. קייטו היא הספק היחיד שיצר ארכיטקטורת SASE אמיתית מהיסוד, ואנחנו מאפשרים לארגוני IT שמאמצים את הפתרון שלנו להגיב במהירות לדרישות העסקיות של הארגון".

קייטו נוסדה ב-2015 על ידי שלמה קרמר, מייסד-שותף של צ'ק פוינט ואימפרבה, וגור שץ, מייסד שותף של אינקפסולה. החברה הוקמה כדי לספק יכולות אבטחה ותקשורת ארגוניות באמצעות שירות ענן אחיד ויחיד. חזון זה היווה את ההשראה ליצירת קטגוריית ה-SASE על ידי חברת המחקרים גרטנר ארבע שנים מאוחר יותר. פתרון SASE מבטיח ערך רב לכל סוגי הלקוחות: היכולת של כל הארגון להשתמש בתשתית אבטחה מעולה ואיכותית, שמאוחדת עם רשת תקשורת פרטית גלובלית, ללא צורך בפריסה של תשתית טכנולוגית עמוקה או בבעלות על הרשת ומרכיביה.

בזמן שארגונים נאלצים להתמודד עם מחסור ומגבלות בכישורים, משאבים ותקציב, ה-SASE של קייטו ניצב כאלטרנטיבה בולטת הן לחברות מסורתיות והן לחברות חדשות, שמתקשות לתמוך בסביבה טכנולוגית ועסקית המשתנה במהירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים