אפל תפסיק להשתמש בגומי מבוסס סיליקון במוצרים שלה

החברה אמורה להפסיק להשתמש בגומי מבוסס סיליקון ובחומרים פלואורסנטיים באביזרים השונים שלה, כולל, חלקית, ב-iPhone 15, שיוכרז מחר (ג')

בצנרת של אפל: כלי לאופטימיזציה של מודעות.

אפל, כך לפי דיווחים, אמורה להפוך לחברה קצת יותר ידידותית לסביבה, גם אם לא באופן מיידי. החברה עתידה להפסיק להשתמש בגומי מבוסס סיליקון ובחומרים פלואורסנטיים באביזרים השונים שלה – אם כי אין עדיין תאריך יעד.

חומרים שהם, כאמור, יותר ידידותיים לסביבה אמורים להשתלב בקנה מידה הולך וגדל בכיסויים שמציעה החברה עבור האייפונים השונים שלה עם MagSafe, כמו גם במטענים שמתחברים אליהם, בתגיות האלחוטיות AirTag ואפילו בחומרים שמהם היא מייצרת את האוזניות AirPods.

כחלק מתהליך השינוי אמורה החברה להציע את טלפוני ה-iPhone 15 החדשים של – שההכרזה עליהם תהיה מחר (ג') – עם כיסויים חדשים מחומר שהיא מכנה FineWoven. אפל מתארת אותו כחומר פרמיום מהדור הבא, והוא יוצע ב-10 צבעים. בשלב הזה אמורה אפל להפסיק להציע כיסויים לטלפונים שמבוססים על עור.

המעבר אמור, כאמור, להיות הדרגתי. לדוגמה, כל עוד מוצרים נמצאים במלאי הם יימכרו, אבל לא ייוצרו מחדש ולא יוצעו פתרונות מחליפים שמבוססים על גומי עם סיליקון וכיוצא בכך. אפל אמורה להציע גם את שאר האביזרים שלה, כמו רצועות לשעונים, כשהם מבוססים על FineWoven.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים