אקטיבפנס הישראלית רוכשת את המתחרה האמריקנית ספקטרום לאבס

מדובר ברכישה השנייה של החברה - התמחה בניטור תוכן זדוני ברשת - ובהתרחבות משמעותית שלה בזירת ה-AI ● סכום הרכישה לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני דולרים

התמזגו למען שמירה על הרשת מפני תוכן זדוני. אקטיבפנס שרכשה את ספקטרום לאבס.

אקטיבפנס (ActiveFence) ממשיכה במסע ההתרחבות שלה. חברת ההיי-טק הישראלית, המנטרת תוכן זדוני ברשת באמצעות טכנולוגיית AI מתקדמת, הודיעה ביום ה' האחרון על רכישת חברת ספקטרום לאבס (Spectrum Labs) האמריקנית. סכום הרכישה לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני דולרים.

רכישה זו מוסיפה שכבה נוספת ומשמעותית לפתרונות שמציעה אקטיבפנס להגנה על מיליארדי משתמשים ברחבי העולם מפני איומים ברשת.

הנרכשת, ספקטרום לאבס מהווה את אחת המתחרות הגדולות בזירת האמון והבטיחות ברשת (Trust & Safety). בין לקוחותיה, חברות ופלטפורמת רשת מהמובילות בעולם כגון גריינדר, Riot Games, ו-The Meet Group.

עם השלמת הרכישה, אקטיבפנס הישראלית היא כעת המובילה בשוק לפתרונות הגנה מתכנים זדוניים ברשת.

מגויסת לצורך לשמירה מפני תוכן זדוני ברשת, בינה מלאכותית ג'נרטיבית.

מגויסת לצורך לשמירה מפני תוכן זדוני ברשת, בינה מלאכותית ג'נרטיבית.

"רכישת החברה היא מכפיל כוח שמציב רף חדש בתעשייה"

לדברי אקטיבפנס, "רכישה זו מעצימה את היכולות הטכנולוגיות לזיהוי מדויק ומהיר של תכנים ברשת בקנה מידה חסר תקדים, מבטיחה יעילות, מציעה עלות ללא תחרות ויכולות מותאמות אישית לכל לקוח".

בין לקוחות אקטיבפנס ניתן למנות את הרשתות החברתיות הגדולות בעולם ואת פלטפורמות שיתוף התכנים המובילות.

מוקדם יותר השנה, רכשה אקטיבפנס את הסטארט-אפ הבריטי Rewire, אשר פיתח סדרת פתרונות ומודלים ייחודיים מבוססי AI לזיהוי וניטור תכנים זדוניים ברשת.

מנכ"ל אקטיבפנס ושותף מייסד, נועם שוורץ: "רכישת החברה היא מכפיל כוח שמציב רף חדש בתעשייה. יחד, נוכל להעצים את יכולות זיהוי וניטור התכנים הזדוניים ברשת במהירות ולהתאים את הפתרונות להתפתחות המואצת של הבינה המלאכותית. אני מודה לשותפינו בספקטרום לאבס על שיתוף הפעולה ומצפה להצלחות הצפויות".

מנכ"ל ספקטרום לאבס, ג'סטין דיוויד: "תמיד חלקנו יחד את משימת השמירה על האינטרנט כמקום בטוח ושוויוני עבור המשתמשים. עכשיו, לקוחותינו המשותפים ייהנו משתי הגישות המובילות – והמשלימות – לטכנולוגיית אמון ובטיחות, אשר תגן על יותר משתמשים ברשת. יחד, נפעל לפתרונות חדשניים בתקופה בה ג'נרטיב AI יוצרת אתגרים חדשים לפלטפורמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים