זום מעדכנת וממתגת מחדש תכונות AI

החברה, שהציגה לראשונה הפסד רבעוני ופיטרה עובדים, מעדכנת וממתגת מחדש תכונות AI ברחבי הפלטפורמה שלה ומדגישה, כי נתוני לקוחות לא ישמשו להכשרת הכלים והמודלים של ה-AI

משפרת ומוסיפה תכונות מבוססות AI. זום.

זום עורכת שינויים בתכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית וממתגת אותן מחדש כדי להישאר תחרותית בשוק ועידות הווידאו, בייחוד על רקע ההפסד הרבעוני הראשון שהציגה החברה, שגרם לה לפטר עובדים עקב ירידה בביקוש לשירותיה לאחר המגיפה והתחרות הגוברת.

החברה גם מגיבה למחלוקת סביב תנאי השירות החדשים שלה, שהעלו חששות לגבי פרטיות נתוני הלקוחות. על מנת להתמודד עם החששות הללו, זום עדכנה את מדיניותה כדי לציין במפורש, כי נתוני לקוחות לא ישמשו להכשרת הכלים והמודלים של ה-AI.

אחד השינויים הגדולים הוא המיתוג מחדש של עוזרת הבינה המלאכותית היוצרת הידועה בעבר בשם Zoom IQ ל-AI Companion. כעת תהיה לה גישה מורחבת ברחבי האקוסיסטם של זום, כולל Zoom Whiteboard, Zoom Team Chat ו-Zoom Mail. ה-AI Companion תאפשר למשתמשים לנהל ממשק שיחה, שבמסגרתו יוכלו לשאול שאלות על פגישות וצ'אטים קודמים ולבצע פעולות בשמם. הם יוכלו גם לשאול את ה-AI Companion לגבי סטטוס הפרויקט ולבקש ממנה לסכם פגישות, לזהות פריטי פעולה ולהציף את השלבים הבאים.

בנוסף, ה-AI Companion תספק משוב בזמן אמת על נוכחותם של אנשים בפגישות והצעה לשיפור של כישורי השיחה והפרזנטציה שלהם. למשתמשי Zoom Team Chat תהיה אפשרות לסכם שרשורי צ'אט ולהשלים אוטומטית משפטי צ'אט. Zoom Whiteboard תוכל ליצור תמונות ולשמור תבניות בעזרת AI. משתמשי Zoom Mail יקבלו הצעות אימייל שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, ומשתמשי Zoom יוכלו להוסיף סיכומי פגישות לאפליקציית Notes ולסכם הודעות טקסט ושיחות מ-Zoom Phone.

תכונות חדשות אלו יהיו נגישות ללקוחות זום משלמים. החברה גם ממתגת מחדש את תכונת Zoom IQ for Sales  ל-Zoom Revenue Accelerator, שתכלול יכולות כמו אימון וירטואלי להדמיית שיחות הדרכה והערכה של צוותי מכירות, איתותים לסיכונים בעסקאות לצורך מעקב אחר עסקאות שלא התקדמו ותכונה שתעקוב אחר אזכורים של מתחרים בשיחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים