דיווח: "מקלדת קסם" חדשה תצטרף להשקת הדגמים הבאים של iPad Pro

לפי הניוזלטר של מארק גורמן, המומחה של בלומברג לאפל, לצד הדגמים החדשים של ה-iPad Pro, תשיק החברה מקלדת Magic Keyboard חדשה, שתציג משטח שליטה גדול יותר ותהיה דומה יותר למקלדת בניידי ה-MacBook של החברה

האם האחסון בדור החדש שלו ייהיה עצום? iPed Pro.

הדגמים הבאים של iPad Pro אמורים להביא עדכון משמעותי ראשון מאז 2018, כך עולה מהדיווחים השונים ברשת. אחד ההיבטים הבולטים של הטאבלטים החדשים של אפל אמור להיות, שהם ישלבו לראשונה מסכי OLED איכותיים יותר, וזאת מעבר לשדרוגי חומרה ותוכנה רגילים במעבר מדור לדור – וזה אומר בעיקר דגמים עם מעבדי ה-M3 החדשים של אפל עצמה.

אפל אמורה להשיק ארבעה דגמים שונים של iPad Pro, עם מסכים בגודל של 11 ו-13 אינץ', ומהבחינה הזו מדובר בשמירה על הקיים פחות או יותר – אין ממש הרבה הבדל בין 12.9 ל-13 אינץ'.

הבדל אחר משמעותי, כך לפי הניוזלטר של מארק גורמן, המומחה של בלומברג לאפל, אמור דווקא להיות האבזור החיצוני של הטאבלטים: מקלדת Magic Keyboard חדשה, שתציג משטח שליטה גדול יותר ותהיה דומה יותר למקלדת שמשלבת אפל בניידי ה-MacBook של החברה. השינוי הזה במקלדת יגיע שלוש שנים אחרי השקת המקלדת הקודמת, ולפי גורמים בחברה, המטרה היא לספק משוב לטענות שהעלו הלקוחות בקשר לדגם הקודם שלה.

אפל אמנם נותרה המובילה של שוק הטאבלטים, עם מכירות של 10.5 מיליון יחידות iPad ברבעון השני של השנה ועם נתח שוק של כ37%, לפי IDC, אך גם היא סבלה ירידה של 17% במנוחים של שנה לשנה, קצת פחות מסמסונג, שירדה בכ-18% – ל-5.8 מיליון יחידות, והרבה פחות מלנובו, שהתרסקה בכ-39% – ל-2.1 מיליון יחידות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים