רבעון של ירידות להייפר גלובל: הרווח צנח ב-60%

החברה סיימה את הרבעון השני עם קיטון של 19% בהכנסות ל-58 מיליון דולר וצניחה ברווח הנקי לקצת יותר מ-1.5 מיליון ● זאת, לעומת התוצאות החיוביות שהיא רשמה ברבעון הראשון

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל.

אחרי שרשמה עליות בולטות ברבעון הראשון של השנה, התוצאות העסקיות שהציגה היום (ד') הייפר גלובל, שמסכמות את הרבעון השני, מצביעות על ירידות: הן ההכנסות והן הרווח הנקי שלה רשמו בתקופה זו קיטון דו ספרתי באחוזים.

הייפר גלובל, שהתפצלה בשנה שעברה מאמת מחשוב, סיימה את הרבעון עם קיטון של 18.7% בהכנסות ל-57.7 מיליון דולר ועם צניחה של 59.4% ברווח הנקי ל-1.6 מיליון.

החברה הציגה בתקופה המדוברת קיטון של 18% בהוצאות ל-53.53 מיליון דולר – ירידה קטנה יותר מזו שנרשמה בהכנסות. כמו כן, הרווח הגולמי פחת ב-15.4% ל-10 מיליון דולר, הרווח הגולמי השולי עמד על 17.3%, והרווח התפעולי קטן ב-26% ועמד על 4.18 מיליון דולר. ירידות נרשמו גם ב-EBIDTA, שקטן בקצת יותר מ-20% אל מתחת ל-5.5 מיליון דולר, אך, מהפן החיובי, גם בחבות המס, שצנחה ב-54% למיליון דולר בלבד.

נתוני המחצית הראשונה כולה מראים על קיפאון הן בהוצאות והן בהכנסות – ירידות של 0.5% ל-122.9 מיליון דולר ושל 0.03% ל-132.7 מיליון, בהתאמה. הרווח התפעולי גדל בכמעט 10 מיליון דולר, אך הרווח הנקי פחת ב-32.7% ל-5.1 מיליון.

הסכם גדול עם תאגיד בינלאומי גדול

מהפן החיובי, הייפר גלובל דיווחה באחרונה כי היא חתמה על הסכם עם תאגיד בינלאומי גדול, שאת שמו היא לא פרסמה, לאספקת פתרונות מחשוב של החברה לתחום ה-AI. בחברה מעריכים כי ההסכם יסופק במהלך החציון השני של השנה, וזאת בתמורה לסך כולל של כ-35 מיליון דולר – מה שמן הסתם יבוא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות שלה.

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, אמר כי "בתקופה האחרונה אנחנו עדים לסביבת מאקרו מאתגרת שגורמת, בטווח הקצר, להססנות ולשמרנות מסוימות של השוק. בטווח הבינוני, אנחנו בטוחים שהיקף הזכיות בפרויקטים ברבעונים האחרונים והיתרונות הטכנולוגיים של החברה ימשיכו את התנופה, כפי שהשתקפה בשנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים