רבעון טוב להייפר גלובל: ההכנסות והרווחיות עלו בשיעורים דו ספרתיים

החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם עליות בולטות בהכנסות וברווחים - הנקי, הגולמי והתפעולי

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל.

הייפר גלובל, שהתפצלה בשנה שעברה מאמת מחשוב, פתחה את השנה הנוכחית עם תוצאות טובות: עליות דו ספרתיות בהכנסות וברווחיות כאחד.

הדו"חות הכספיים שהחברה פרסמה היום (ב') לרבעון הראשון של השנה מראים כי ההוצאות שלה אמנם גדלו בתקופה זו ב-19.2% ל-69.3 מיליון דולר, אולם הכנסותיה רשמו עלייה גדולה יותר – של 22% – ל-75 מיליון. חבות המס של החברה גדלה בשיעור חד של 66% ל-1.55 מיליון דולר, אך כך גם ה-EBIDTA, שזינק ב-59% ל-7.1 מיליון. הרווח הנקי סיים את הרבעון עם עלייה של 17% ל-3.5 מיליון.

נתונים נוספים מראים כי ההוצאות הגולמיות של הייפר גלובל רשמו עלייה של 16.9% ל-62.3 מיליון דולר, הרווח הגולמי זינק ב-37% ל-12.7 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 16.9%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-23% לשבעה מיליון דולר והרווח קפץ ב-60% ל-5.7 מיליון.

לצד הדו"חות, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך של כמיליון דולר.

"אתגר מקרו כלכלי בטווח הקצר, צמיחה בטווח הבינוני"

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, סיכם את הדו"חות הכספיים באומרו כי "אנחנו ממשיכים להציג תוצאות חזקות גם ברבעון הראשון של 2023. זאת, בהמשך ישיר לתוצאות הטובות שהצגנו ב-2022 וכפועל יוצא מהמיקוד באסטרטגיה להשבחת הפעילויות שלנו, מינוף הידע הקיים והיכולות המוכחות – הן בחו"ל והן בשוק המקומי".

"בתקופה האחרונה אנחנו עדים לסביבת מאקרו מאתגרת שגורמת, בין השאר, בטווח הקצר, להססנות ולשמרנות מסוימת של השוק, ואנחנו ערוכים להתאמת פעילותנו לתנאיי השוק", הוסיף שרגר. "בטווח הבינוני, אני משוכנע שהיתרונות הטכנולוגיים של החברה והיקף הזכיות בפרויקטים ברבעונים האחרונים יביאו להמשך התנופה, כפי שהשתקפה בשנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים