השנה הראשונה של הייפר גלובל: עליות בולטות בהכנסות וברווחים

החברה, שהתפצלה מאמת מחשוב, מציגה את התוצאות השנתיות הראשונות שלה, והן חיוביות מאוד ● בהייפר גלובל מדברים על הצלחת האסטרטגיה של החברה, אבל גם על היערכות לעתיד המאתגר

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל.

הייפר גלובל, שעוסקת במתן פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים ושהתפצלה לפני כשנה מאמת מחשוב, פרסמה היום (ב') תוצאות מצוינות לרבעון האחרון של שנת 2022 ולשנה כולה. בשתי התקופות היא השיגה גידול דו ספרתי בהכנסות וברווחיות כאחד.

בסיכום 2022, ההוצאות של החברה זינקו ב-34.67% ל-277.6 מיליון דולר וההכנסות צמחו ב-37% ל-300.6 מיליון. עליות יפות נרשמו גם ברווחים: הרווח התפעולי זינק ב-71% ל-22.9 מיליון דולר וזה הנקי – ב-79% ל-15.55 מיליון.

החברה הציגה מגמות חיוביות גם ברבעון האחרון של השנה: בעוד שההוצאות גדלו במהלכו ב-15.1% ל-73.9 מיליון דולר, ההכנסות עלו ב-17% ל-79.9 מיליון. גם בתקופה זו נרשמו עליות יפות ברווחים: הרווח הנקי צמח ב-49% ל-3.22 מיליון דולר, זה התפעולי גדל ב-44% לכמעט שישה מיליון וזה הגולמי – ב-24% ל-13.1 מיליון. ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 15.3% ל-66.7 מיליון דולר, הרווח הגולמי השולי עמד על 16.4% וההוצאות התפעוליות עלו ב-11% ל-7.2 מיליון.

הייפר גלובל הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 2.473 מיליון דולר.

במהלך השנה, עלות שכרם של חמשת בכירי הייפר גלובל הסתכמה ב-4.288 מיליון דולר. בעל עלות השכר הגבוהה ביותר בחברה ב-2022 היה שחף שרגר, המנכ"ל, עם 1.31 מיליון דולר, כשאחריו יואב וינברג, היו"ר, עם 1.19 מיליון; יורם נוימן, הנשיא – 672 אלף; איתי אהרון, מנכ"ל החברה הבת מדיאטק – 563 אלף; וג'ים ריינהולד, מנכ"ל החברה הבת Hiper US, שעלות שכרו הסתכמה אשתקד ב-554 אלף דולר.

"אנחנו מתאימים את פעילותנו לתנאי השוק המשתנים"

שרגר אמר כי "החודש אנחנו מסכמים שנה לפעילותה של הייפר גלובל כחברה עצמאית, לאחר פיצולה מהחברה האם, אמת מחשוב. התוצאות החזקות של הרבעון הרביעי ושל 2022 כולה באות לאחר מהלך הפיצול, שנועד לחיזוק המיקוד בצמיחתה של החברה".

לדבריו, "הגידול המשמעותי בפעילות הבינלאומית מעיד על הצלחתו של המהלך שאותו אנחנו מובילים בשנים האחרונות, שעיקרו ניצול הידע, היכולות והמומחיות שפיתחנו בישראל על מנת לגדול באופן משמעותי גם בשווקים גדולים יותר. פעילות זו היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה לשנים הבאות. במקביל, המשיכה החברה לשמור על מעמדה הבולט בשוק המקומי".

"לאור סביבת המאקרו העולמית המורכבת והמצב הפוליטי בשוק המקומי, אנחנו מוכוונים להמשיך ולהתאים את פעילותינו לתנאי השוק המשתנים", אמר שרגר.

וינברג ציין כי "הייפר גלובל מציגה שנה חזקה, למרות הטלטלות שחוו השווקים בעולם. אני משוכנע שהיתרונות הטכנולוגיים של החברה יאפשרו לה ליישם את אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלה ולהשיג את היעדים שאליהם היא מכוונת, בדגש על השווקים הבינלאומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים