עוד רבעון טוב לאברא: עליות בהכנסות וברווח הנקי

החברה המשיכה ברבעון השני את המגמה מהרבעון הראשון והציגה עליות בסעיפים העיקריים ● אברא ממשיכה לחפש חברות למיזוגים ורכישות, ונכנסת לתחום ה-AI

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

אברא יכולה לסמן "וי" על עוד רבעון: החברה, שהתחילה את 2023 עם תוצאות חיוביות, המשיכה את המגמה גם בדו"חות הרבעון השני של השנה. הנתונים מראים שהן ההכנסות והן הרווח הנקי שלה גדלו בתקופה זו, כמו גם במחצית הראשונה כולה.

על פי התוצאות שחברת ה-IT פרסמה היום (ג'), ההוצאות הרבעוניות שלה אמנם עלו ב-12.8 מיליון שקלים, שהם 15.3%, ל-96.5 מיליון, אבל ההכנסות שלה רשמו עלייה גדולה יותר – של 13.4 מיליון שקלים, או 15.2%, ל-102 מיליון. הרווח הנקי המתואם גדל ב-8.7% ועמד על כמעט שבעה מיליון שקלים.

נתוני המחצית הראשונה של השנה מראים שגם בתקופה זו, העלייה בהכנסות של אברא הייתה גדולה יותר מזו שנרשמה בהוצאות: בעוד שההוצאות גדלו ב-40.1 מיליון שקלים, שהם 25.8%, ל-195.2 מיליון, ההכנסות עלו בכמעט 42 מיליון שקלים, או 25.6%, ל-206 מיליון. הרווח הנקי החצי שנתי זינק ב-47% ל-16 מיליון שקלים.

עלייה נרשמה גם בהון העצמי של החברה, נכון לסוף הרבעון השני: זה גדל בחמישה מיליון שקלים ל-254 מיליון.

"ממשיכים באסטרטגיית הרכישות – בשים לב לתנאי השוק"

באברא מסבירים כי החברה פועלת בכמה מישורים להשגת צמיחה, וכי היא ממשיכה באסטרטגיית המיזוגים והרכישות שלה, בהתחשב בסביבת הריבית ובפערי המכפילים. היא פועלת לאיתור חברות מתאימות בארץ ובחו"ל, ונמצאת במגעים עם כמה מהן. אברא חודרת בנוסף לתחום הבינה המלאכותית באמצעות abrai, שהינו פתרון שהיא מפתחת במטרה לחבר את המידע הארגוני מכלל המערכות בו למקום אחד, על מנת לספק תוכנות עסקיות ויכולות חדשות.

שי אוזון, מנכ"ל אברא, אמר כי "רכשנו עד כה 11 חברות, ויצרנו חברה גדולה וצומחת. אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הרכישות, אך בשים לב לתנאי השוק. נבצע רכישות שמתאימות לאסטרטגיה שלנו וכאלה שעומדות בקריטריונים הכלכליים שהצבנו. לאחר רצף של רכישות אנחנו מכינים את התשתית להמשך הצמיחה של החברה, ואף נכנסים לתחומים חדשים כגון הבינה המלאכותית. אני סמוך ובטוח שנמשיך במסע הצמיחה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים