רבעון טוב לאברא: עלייה בהכנסות, זינוק של פי שניים ברווח

חברת ה-IT פתחה את השנה עם גידול דו ספרתי בהכנסות ועליות תלת ספרתיות ברווחים הנקי והתפעולי

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

אברא סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות טובות מאוד: גידול דו ספרתי בהכנסות ועליות תלת ספרתיות ברווחים התפעולי והנקי. החשש מפני האטה במשק בכלל ובענף ההיי-טק בפרט לא השפיע על תוצאות החברה.

המספרים מראים שההוצאות של אברא אמנם זינקו ברבעון ב-33.8% ל-98.2 מיליון שקלים, אך ההכנסות עלו יותר – ב-38% ל-104.1 מיליון. הרווח הנקי זינק ב-108.5% לתשעה מיליון שקלים וזה התפעולי – ב-165.3% ל-5.9 מיליון. ההוצאות התפעוליות רשמו עלייה של 20.1% ל-23.5 מיליון שקלים, אלה הגולמיות האמירו ב-43.5% ל-77.3 מיליון והרווח הגולמי גדל ב-23% ל-26.8 מיליון.

אופטימיות לגבי העתיד

לצד הדו"חות הטובים, הנהלת אברא ממשיכה לשדר ביטחון גם במבט להמשך, תוך התמקדות בשני מנועי צמיחה: גידול אורגני דרך סינרגיה והמשך הרכישות. החברה ציינה כי היא תמשיך לבחון רכישת חברות, אולם במכפילים נמוכים יותר, בשל השפעת הריבית הגבוהה ובהתחשב במצב המשק.

שי אוזון, מנכ"ל אברא,אמר לאחר פרסום התוצאות כי "חלק קטן מהכנסות החברה מגיע ממגזר ההיי-טק, בעוד מקורו של החלק הארי הוא במגזרים גדולים ויציבים. יחד עם זאת, החברה טולרנטית עד גבול מסוים למעבר עובדים בין לקוחות ולא ממהרת לפטרם, למרות המחיר הרגעי של החלטה זו. זאת, על מנת לאפשר לה להתמודד על פרויקטים עתידיים". אוזון הוסיף כי "אסטרטגיה זו הוכיחה את עצמה כיעילה ואכן, בתחילת הרבעון השני זכתה החברה במספר פרויקטים שלא הייתה יכולה לבצעם אם לא הייתה שומרת על העובדים. בנוסף, ההאטה במגזר ההיי-טק הביאה לכך שלחצי השכר, שמנם סבלו חברות ה-IT בשנים האחרונות, פחתו בצורה משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים