הסכם קיבוצי חדש לעובדי אריקסון ישראל

ההסכם החדש כולל תוספת שכר אחידה ל-2023, העלאת תשלום דמי הנסיעה למי שאינו בעל רכב, סבסוד ארוחה, שי לחג, ימי חופשה ועוד

מרימים כוסית לאחר חתימת ההסכם.

ההסתדרות, הנהלת אריקסון ישראל וועד העובדים בחברה חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי חדש ל-50 עובדות ועובדי החברה, שעוסקת בפיתוח ובהטמעה של ציוד מתקדם לרשתות התקשורת. תוקפו של ההסכם מה-1 ביולי 2023 ועד ה-30 ביוני 2026.

ההסכם משפר את זכויות העובדים ואת תנאי הרווחה שלהם וכולל, בין היתר, תוספת שכר אחידה מינימלית בגובה של 2.3% לכל העובדים בעבור שנת 2023. בנוסף, סוכם על העלאת תשלום דמי הנסיעה ל-650 שקלים למי שאינו בעל רכב; הרחבת חבילות הפרישה בחברה בחודש עד חודשיים של העסקה, שיינתנו כהודעה מוקדמת; כמו כן, במשך ארבעה ערבי חג בשנה העובדים ישהו בחופש על חשבון החברה.

עוד כולל ההסכם: הגדלת השתתפות החברה בסבסוד ארוחה (כרטיס נטען) ל-50 שקל ליום עבודה – העלאה של 25%; שווי השי לחג הפסח יגדל מ-150 ל-600 שקלים; יינתנו מתנות לעובדים באירועים מיוחדים; ותקציב הרווחה יגדל מ-1,500 ל-2,500 שקלים בשנה לכל עובד.

יו"ר הוועד של עובדי אריקסון ישראל, איציק דהן, מסר: "הסכם זה הוא תוצר של מערכת יחסים מכבדת בין הנהלת החברה וועד העובדים, שבה שני הצדדים פועלים למען מטרה אחת משותפת: הצלחת אריקסון ושמירת מעמדה כחברה המובילה בשוק התקשורת הישראלי, תוך הקפדה על זכויות העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים