הציוץ הראשון בטוויטר, שנקנה ב-3 מיליון ד', שווה אלפים בודדים

יזם הקריפטו סינה אשתווי קנה את הציוץ, שהעלה מייסד טוויטר, ג'ק דורסי, תמורת 2.9 מיליון דולר, וכעת הוא מנסה למכור אותו ● ההצעה הגבוהה ביותר בינתיים עומדת על 3,700 דולר

ציוץ למכירה.

איך נפלו מחירים: בימים אלה, שבהם טוויטר יורדת מבימת ההיסטוריה לטובת ה-X של אילון מאסק, מוצע שוב למכירה ה-NFT של מייסד החברה, ג'ק דורסי.

המוצר הזה הוא הציוץ הראשון בטוויטר, שאותו כתב דורסי, ובו הוא ציין: "Just set up my twttr" ("זה עתה הגדרתי את חשבון הטוויטר שלי" – צ"ק). ציוץ זה היה אחד ממוצרי ה-NFT הראשונים שנמכרו. מחיר המכירה אז היה סכום שווה ערך ללא פחות מ-2.9 מיליון דולר, אבל כעת מתברר שכמו שעולם ה-NFT עומד להישכח מהלב, כך ערכו של הציוץ, שאותו רכש יזם הקריפטו סינה אשתווי, שווה כעת כמעט 0.

לפני כשנה אשתווי ניסה למכור את הציוץ בלא פחות מ-48 מיליון דולר, אבל גם בשיאה של אופנת ה-NFT, ועל אף שהוא כינה את חמש המילים בציוץ של דורסי "המונה ליזה של היקום הדיגיטלי", ההצעה הגבוהה ביותר הגיעה לכ-6,800 דולר (!).

באפריל השנה הוא ניסה שוב למכור את הציוץ, הפעם בשוק הפתוח OpenSea, ואז ההצעה הכי גבוהה הגיעה ל-277 דולר (!!). אשתווי כמובן לא מכר, וכעת הוא מנסה שוב, באותה הפלטפורמה. ההצעה הגבוהה ביותר עומדת על שני את'ריום בלבד, שזה בערך 3,700 דולר (!!!).

דרך אגב, אשתווי לא מתחייב למכור בכל מחיר שיקבל כהצעה הגבוהה ביותר. כמו בניסיונות הקודמים, הוא ציין כי "חשוב לי מי שירצה לקנות אותו. לא אמכור את ה-NFT הזה לכל אחד, כי אני לא חושב שהוא מגיע לכל אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים