אקמאי מתרחבת בישראל ומגייסת עובדים חדשים

אקמאי - מהחברות המובילות בתבל בתחום הפצת תכנים ברשת, הפועלת בכ-100 מדינות עם מאות אלפי חוות שרתים מבוזרות - רכשה באחרונה את סטארט-אפ הסייבר הישראלי ניאוסק, ומעוניינת לשכור לשירותיה יותר עובדים מקומיים

מחפשת עובדים לחבור אליה. אקמאי ישראל.

אקמאי (Akamai Technologies), חברה בינלאומית הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, מרחיבה את פעילותה בישראל והודיעה כי היא מגייסת עובדים מקומיים. המהלך מגיע על רקע רכישת סטארט-אפ הסייבר הישראלי  ניאוסק (Neosec) והטמעת יכולות ההגנה שהנרכשת פיתחה בפלטפורמה של החברה.

אקמאי, שמעסיקה 450 עובדים במרכז הפיתוח הישראלי במגדלי ToHa, מגייסת כעת עשרות עובדות ועובדים נוספים, בדגש על תפקידי פיתוח, ניהול תוכניות ומוצר, כולל מהנדס ביג דאטה בכיר, ארכיטקט ענן בכיר, מפתחי ג'אווה, דבאופס ופולסטאק בכירים, מנהל פיתוח סייבר, מנהל מוצר בכיר, אנליסט אבטחה ועוד.

החברה שנוסדה ב-1998 היא מהמובילות בעולם בתחום הפצת תכנים ברשת (CDN – העברת תוכן מנקודה לנקודה) ופועלת בכמאה מדינות באמצעות מערך של מאות אלפי חוות שרתים מבוזרות. תשתיות החברה משרתות כיום את חברות הטכנולוגיה הגדולות, בהן מיקרוסופט, אפל, גוגל, פייסבוק, טיקטוק ודיסני, וכן ניקיי ואדידס וחברות תקשורת וטכנולוגיה רבות.

הרכישות שהעניקו לאקמאי דריסת רגל בארץ

נרכשה בידי אקמאי ופתרון ה-Zero Trust שלה הוא מפתרונות החברה הבינלאומית כעת. גארדיקור

נרכשה בידי אקמאי ופתרון ה-Zero Trust שלה הוא מפתרונות החברה הבינלאומית כעת. גארדיקור

כיום מבוססת אקמאי על שלושה תחומים מרכזיים – הזרמת תוכן ברשת, אבטחת סייבר ומחשוב ענן. החברה  הרחיבה את פעילותה בישראל לאורך השנים בעזרת שורה של רכישות של חברות סטארט-אפ מובילות בתחומן ובראשן של חברת הסייבר גארדיקור (Guardicore) לפני קרוב לשנתיים. גארדיקור פיתחה פתרונות Zero Trust שמגינים על רשתות פנימיות וחיצוניות של ארגונים גדולים מפני תוקפים, התפשטות של נוזקות ותוכנות כופר. טכנולוגיה זו היא כיום חלק מסל הפתרונות של אקמאי. לפני מספר חודשים רכשה כאמור החברה את הסטארט-אפ ניאוסק, המתמחה בתחום API Security ומעניק לארגונים נראות מלאה של ממשקי ה-API, פתרונות אבטחה לעשרת סוגי התקפות ה-API הנפוצות ביותר ולאיומים נוספים.

רפי ארוך, מנהל הפיתוח בקבוצת ה-API Security באקמאי ישראל: "ההצטרפות של ניאוסק לאקמאי מאפשרת סינרגיה מטורפת ופותחת הזדמנויות עסקיות אדירות. עומדים בפנינו אתגרים טכנולוגיים אדירים כדי לאפשר ללקוחות אקמאי ליהנות מהיכולות של ניאוסק, ותוך כך להשתמש בחוזקות של אקמאי לשיפור המוצר. הצטרפות לחברה מעניקה חוויה של צמיחה מהירה בסדרי גודל שלא נתקלים בהם לעיתים קרובות, יחד עם פיתוח כלים מתקדמים לניתוח ביג דאטה והרצת מודלים רבים לצורך איתור מתקפות ופגיעויות ב-APIs של הלקוחות שלנו. העבודה בחברה מאפשרת ליהנות משני העולמות. אווירה דינמית ותוססת, צוות כישרוני ומגובש עם תחושת סטארט-אפ אמיתית, לצד גב חזק ותשתיות של אקמאי העולמית".

יצוין כי אקמאי דוגלת במודל עבודה גמיש מאוד, המאפשר עבודה מהבית, כאשר רוב הצוותים מגיעים יומיים למשרד. הייחודיות של הסניף הישראלי מתבטאת בעובדים בעלי כישורים מגוונים, סקרנים ויצירתיים, שאוהבים את מה שהם עושים, ולא פחות מזה חשוב להם איזון החיים האישיים והזמן עם המשפחה והילדים.

מידע נוסף על המשרות הפנויות באקמאי והגשת המועמדות אליהן תמצאו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים