סבב פיטורים נוסף באמדוקס: תפטר אלפי עובדים, 200 מהם בישראל

על פי הערכות בשוק, החברה צפויה לפטר 2,000 עובדים מתוך כ-31,000 עובדים שהיא מעסיקה, ו-200 מתוכם בישראל, שבה מועסקים 5,000 עובדי החברה ● אמדוקס: "אנו יוזמים מעת לעת תהליכי התייעלות"

מפטרת. אמדוקס.

חברת התוכנה הישראלית אמדוקס יוצאת לסבב פיטורים נוסף, ולפי הערכות בשוק תפטר במסגרתו כ-2,000 עובדים, המהווים כ-6.5% מכוח האדם בחברה. בישראל יהיה שיעור הקיצוץ מעט נמוך יותר, ויעמוד על 4%, ויתבטא בפיטורים של כ-200 עובדים. אמדוקס מעסיקה כ-31 אלף עובדים, 5,000 מתוכם בישראל.

בתחילת השנה פיטרה אמדוקס כ-700 עובדים, שהיוו כ-2.5% מכוח האדם בחברה.

מאמדוקס נמסר, כי "אמדוקס, כמו חברות גלובליות מובילות אחרות, בוחנת באופן שוטף את התנאים המקרו-כלכליים העולמיים ונוקטת צעדים מתאימים כדי להבטיח צמיחה מתמשכת. כחלק מכך, אנו יוזמים מעת לעת תהליכי התייעלות תוך שמירה על השקעות בתחומי צמיחה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלנו".

יצוין, כי אמדוקס לא הושפעה מהמיתון הכלכלי כמו חברות היי-טק רבות אחרות, וברבעוניים האחרונים הציגה דו"חות כספיים חיוביים ואף הגדילה את הדיווידנדים לבעלי המניות. גם מניית אמדוקס הראתה תשואה חיובית מתחילת השנה, והחברה נסחרת כעת בשווי של כמעט 12 מיליארד דולר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שי לוי

    זאת כבר נהייתה פארסה צורת ניהול כוח האדם של אמדוקס, שבוע אחד מגייסים מאות עובדים ושבוע שני מפטרים אותם. נשאר רק לשאול מי מנווט שם את הסירה וכמה אפשר לזלזל עוד באנשים ?

    1. חן

      זה נשמע שעבדת שם וראית מקרוב. כי זה בדיוק ככה

אירועים קרובים