עובדות הוראה ששילבו טכנולוגיה בחינוך המיוחד קיבלו אותות הוקרה

קרן אתנה, בשיתוף משרד החינוך והסתדרות המורים, ערכו טקס בבית הנשיא, שבו הוענקו להן האותות ● הרצוג: "זוהי עוד דרך להוקיר את המורים.ות" ● אורי בן ארי, מייסד הקרן: "החלום - לערוך טקס כזה בכל שנה"

הטקס בבית הנשיא. שמות המצולמים.ות - בתוך האייטם.

קרן אתנה ערכה אתמול (ד'), בשיתוף משרד החינוך, טקס הענקת תעודות הוקרה ל-16 עובדות הוראה מהחינוך המיוחד מרחבי הארץ, שהצטיינו השנה בשילוב חדשנות וטכנולוגיה בעבודה עם תלמידים. כל אחת מהזוכות בתעודה קיבלה iPad מטעם הסתדרות המורים ובנק מסד, ותיק מהודר עם אוזניות בלוטות' ועכבר אלחוטי, מתנת מפעיל – השותפים והתורמים לקרן אתנה מיום היווסדה.

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, אמר כי "הטקס הוא הגשמת חלום. המטרה היא שבכל שנה יוזמנו 120 מורים ומורות לבית הנשיא כדי לקבל תעודות הוקרה על הפעילות המיוחדת שלהם למען ילדי החינוך המיוחד".

זו הפעם השנייה שבה נערך טקס כזה במשכן נשיאי ישראל בירושלים. הפעם הקודמת הייתה ב-2017. לצד הנשיא, יצחק הרצוג, בן ארי והזוכות בתעודות השתתפו בטקס השר במשרד החינוך, חיים ביטון; מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד; אינה זלצמן, סמנכ"לית בכירה במשרד החינוך ומנהלת המינהל הפדגוגי; וכן בכירים במערכת החינוך, נציגי השותפים של קרן אתנה – בנק מסד ומפעיל, בני משפחה ומוזמנים.

הנשיא הרצוג ורעייתו, מיכל, שמעו מפי בן ארי על החזון והפעילות של הקרן. לאחר מכן הציגו עובדות ההוראה המצטיינות את הפעילות שלהן. הנשיא הקשיב בקשב רב, התעניין וגילה בקיאות רבה בנושאי החינוך. הרצוג סיפר כי הוא ורעייתו ביקרו במסגרות של החינוך המיוחד והתרשמו מהפעילות היפה של המורים, תוך שילוב הטכנולוגיה לטובת התלמידים. הוא בירך את בן ארי וקרן אתנה על פעילותם ואמר: "רעייתי ואני מחפשים כל דרך כדי להוקיר את עבודתם של המורים, והטקס הזה הוא עוד דרך לעשות זאת. אין ספק שהפעילות של קרן אתנה חשובה". הרצוג הבטיח לשקול בחיוב לערוך טקס כזה בכל שנה.

בתמונה למעלה: משמאל – אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה; יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים; השר חיים ביטון, שר במשרד החינוך; נשיא המדינה, יצחק הרצוג; רעיית הנשיא, מיכל הרצוג; ואינה זלצמן, סמנכ"לית בכירה במשרד החינוך ומנהלת המינהל הפדגוגי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים