בית החולים שערי צדק הטמיע את מטאליק של קומוולט

השירות הוא גיבוי לנתוני ה-Office 365 בענן ● עלות הפתרון מוערכת במאות אלפי שקלים לתקופה של שלוש שנים ● בזמן הקרוב יסיימו את המהלך עם גיבוי של 1,500 תיבות שיתווספו ל-1,500 שכבר גובו

הטמיע את מטאליק – גיבוי כשירות של קומוולט. המרכז הרפואי שערי צדק.

המרכז הרפואי שערי צדק הטמיע את מטאליק (Metallic) – גיבוי כשירות של קומוולט (Commvault) כפתרון גיבוי בענן ל-Office 365. המרכז הרפואי שבירושלים סיים את הפרויקט להטמעת פתרון מטאליק, אותו שיווקה ויישמה DnA IT.

מיזם מטאליק של קומוולט

מיזם מטאליק של קומוולט

הפתרון יגבה את כל מרכיבי 365: SharePoint, Teams, OneDrive ותיבות דואר אלקטרוני. הפתרון מתומחר כמנוי, ועלותו מוערכת בשוק במאות אלפי שקלים לתקופה של שלוש שנים.

המרכז הרפואי שערי צדק הוא אחד מבתי החולים הגדולים בישראל, עם 1,000 מיטות אשפוז ו-5,500 עובדים. בשטח המרכז הרפואי פועלים שני דאטה סנטרים, המרוחקים אחד מהשני ואשר עובדים בשיטה של אקטיב אקטיב מלא ומגובים מזה ספר שנים עם טכנולוגיות הגיבוי של קומוולט. 

לאחר שחבילת ה-אופיס (Office) של מיקרוסופט פעלה במרכז הרפואי במודל און פרמיס, החל צוות ה-IT של בית החולים להעביר את המשתמשים לעבודה עם Office 365 בענן.

כאשר חיפש פתרון הגנת נתונים וגיבוי למערכות ה-Office 365, הגיע צוות המרכז הרפואי לקומוולט, בשל ההיכרות המוקדמת. עד כה גובו 1,500 חשבונות Office 365 עם מטאליק ובחודשים הקרובים יגובו 1,500 חשבונות נוספים, בד בבד עם העברת המשתמשים של המרכז הרפואי ל-Office 365 בענן.

"היכולת לשחזור היא מאוד מהירה ופשוטה"

"צוות התשתיות של בית החולים, המונה כ-35 עובדים, החל לבחון מספר אופציות לפתרונות גיבוי, מטאליק נבחרה לאחר שהוכיחה יתרונות מול המתחרים בנושאים כמו קלות יישום ושימוש, גיבויים ושחזורים מהירים, מגוון מערכות SaaS שניתן לגבות, אמינות ומודל תמחיר אטרקטיבי וגמיש ללא חיוב על העלאת קבצים או הורדת קבצים מן הענן", כך לדברי ארז שושני, מנהל תשתיות בשערי צדק. 

לפי שושני, אצל המתחרים, מעבר בין פתרונות ענן מצריך קושי של הורדת הרבה מאוד מידע מהענן, מהלך שיכול להיות מאוד יקר, אבל אינו קיים במטאליק.

שושני אומר כי בעזרת מטאליק, הוא יכול לתת מענה לתקלות או לטעויות אנוש שעובדים עושים בתיבות המייל שלהם, "כאשר היכולת לשחזור היא מאוד מהירה ופשוטה. חוויית השירות של עובדי המרכז הרפואי מאוד גבוהה. אפילו העובדים הופתעו מהמהירות שבה שיחזרנו להם מידע", הוסיף שושני.

פתרון מטאליק – פועל גם מול מתקפות כופר

פתרון מטאליק פועל גם למול מתקפות כופר. כאשר החשש של ארגונים הוא שיקרה משהו לתיבה זו או אחרת, או שמישהו יבצע פעולה בתיבה במתקפת סייבר, פתרון מטאליק נותן מענה בגיבוי יומי וניתן לשחזר מידע מה-365, שיושב על Azure.

"הגיבוי והשחזור של תיבות שמותקפות הוא מאוד מהיר ופשוט, ולכך מתווספים עותקים מוגנים ברמה יומית של כל משתמש", ציין שושני והוסיף כי בענף הבריאות קיימת מודעות גבוהה מאוד לנושא מתקפות הכופר והגיבויים מאז מקרה הלל יפה, ולכן נושאי גיבוי והגנה מפני מתקפות כופר נמצא בעדיפות עליונה בשנה האחרונה".  

אושרי שרון, מנכ"ל ,DnA IT אמר כי "המערכת שהוטמעה נותנת לבית החולים את הפתרון המושלם שמתאים ביותר לצרכיו ולצרכי כל ארגון המכיר בערך של הדאטה שיושב אצלו ובחשיבותו לצמיחה ולהצלחת הארגון, ובמקרה של בית החולים, לשירות שהוא נותן למטופלים ולעובדים".

לדברי איציק סקוברניק, מהנדס מכירות בקומוולט ישראל, "מטאליק של קומוולט נותן מענה לכל אספקט של גיבוי וניהול נתונים בענן עבור כל ארגון, מהקטן ועד לגדולים ביותר, המכילים נפח עצום של מידע. בית החולים שערי צדק לקח ברצינות את איומי הסייבר ואיומים נוספים שהוכחו כאמיתיים ורלוונטיים בשנים האחרונות, ועם פתרון מטאליק הוא הקנה לעצמו את ההגנה הטובה ביותר למול האיומים הללו עבור כל הנתונים הנשמרים בענן. אנחנו מודים לבית החולים שערי צדק על העבודה המשותפת ול-DnA IT על שיתוף הפעולה הפורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים