מיצג: הקטר של המשק – תקוע

קטר רכבת ענק הוצב הבוקר בלב תל אביב תחת הכותרת "הדמוקרטיה היא הדלק לקטר של המשק" ● אירועי מחאה רבים אחרים של מגזר הההיי-טק יתקיימו כל רחבי הארץ היום (ה')

מייצג הקטר התקוע, כחלק ממחאת ההיי-טקיסטים נגד הרפורמה המשפטית.

יום מחאה נרחב יחול היום (ה') בכל רחבי הארץ ושיאו בניסיון לשבש את המראת ראש הממשלה בנימין (ביבי) נתניהו רעייתו שרה לרומא.

במהלך יום ההתנגדות הלאומי שהוכרז, ושמתווסף לפעילויות מחאה קודמות של המגזר נגד הרפורמה המשפטית שמגבש שלטון נתניהו, יתקיימו מחאות ענק של היי-טקיסטים ברחבי המדינה: במת"מ שבחיפה, בצומת יקנעם, בקיסריה 12:00, בנתניה, בכפר סבא, ברעננה, בהוד השרון, בהרצליה, בבאר שבע, יבנה, רחובות, פתח תקווה, בבורסה ברמת גן וכמובן – בתל אביב.

אנשי מחאת ההיי-טק הציבו הבוקר קטר רכבת ברחוב קפלן בת"א, כדי להמחיש את בלימת הענף שמוביל את המשק הישראלי, וזאת, לטענתם, לנוכח רמיסת הדמוקרטיה על ידי הממשלה.


קרדיט צילומי רחפן: אור אדר

ממטה המאבק נמסר כי "הדמוקרטיה היא הדלק לקטר ההיי-טק שמוביל את הכלכלה הישראלית לשגשוג. כבר עכשיו, ניסיונות רמיסת הדמוקרטיה מצד הממשלה הובילו לבריחת משקיעים וחברות חדשות".

כוונת המוחים היא לכך שקרנות וחברות טק אחדות ביניהן שריסקיפייד, וויז ופאפאיה כבר הוציאו את הכסף שלהן מהארץ עקב החשש שהרפורמה המשפטית המתגבשת תוביל לפגיעה פיננסית בהן ובמשקיעיהן.

ניתן להצטרף למחאה דיגיטלית בלינקדאין, שם ישודרו שידורים חיים מהאירועים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נכון אתם תוקעים את הקטר שלל המשק

    כי אתם עסוקים בלבכות שהפסדתם את הבחירות במקום לעבוד, לכו לעבוד.

אירועים קרובים