נס דיגיטל תשווק בישראל את מוצרי אקורייט

בין מוצרי אקורייט המובילים: Talend לניהול ואינטגרציית נתונים, Trifecta להכנת נתונים ו-HVR לשכפול והפצת נתונים בזמן אמת

אסי מויאל, סמנכ"ל דיגיטל ופיתוח בנס טכנולוגיות.

אקורייט (aQurate) מקבוצת UCL מינתה את נס דיגיטל כשותפה. החברה תשווק את מגוון הפתרונות לניהול נתונים הנמצאים בפורטפוליו של אקורייט. נס החלה בתהליך הכשרה של צוות שיתמחה בפתרונות המובילים של החברה, בהם Talend לניהול ואינטגרציית נתונים, Trifecta להכנת נתונים ו-HVR לשכפול והפצת נתונים בזמן אמת.

אסי מויאל, סמנכ"ל דיגיטל ופיתוח בנס טכנולוגיות, אמר: "אנו בנס דיגיטל מאמינים בשילוב המוצרים והטכנולוגיות המתקדמות והמתאימות ביותר לכלל עולמות הדיגיטל והדטה הנדרשים היום לארגונים. Talend הינו פתרון מוביל לעולם ניהול ואינטגרציית הנתונים אשר הפך לפקטור קריטי בעולם ה-Data Analytics  בו נס דיגיטל מתמחה. אנו מאמינים כי שותפות זו תרחיב את סל הפתרונות שלנו בעולמות אלו, ותעניק יתרון חדשני לטובת צורכי לקוחותינו".

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL, מסר, כי "הביקוש הגובר לפתרונות ניהול נתונים חייב אותנו להרחיב את רשת השותפים שלנו, על מנת לתת מענה הולם לשוק הגדל בהתמדה. אנו שמים דגש חזק מאוד על מקצוענות והתמחות ובחברות שיש להן ניסיון בעולמות הדטה, ולכן בחרנו בנס דיגיטל. השותפות עם נס תציע לשוק הישראלי מצד אחד את הפתרונות הטובים ביותר בתחום ניהול נתונים, ומצד שני את הגוף המקצועי הטוב ביותר להטמעת הפתרונות, מתוך הבנה עמוקה של צורכי הלקוחות ותהליכי ניהול נתונים מורכבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים