תביעה ייצוגית נגד קנון: "הסתירה מידע מצרכנים"

מגיש התביעה טוען שהחברה הסתירה ממנו ומאחרים את העובדה שאי אפשר לבצע סריקה באמצעות המדפסת המוכללת מסוג הזרקת דיו שרכש ממנה, מדגם PIXMA MG2522, אם אחד ממכלי הדיו שלה מתרוקן

נתבעת. קנון

יצרנית המדפסות קנון עומדת בפני תביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה לבית המשפט המחוזי במחוז המזרחי של מדינת ניו-יורק. מגיש התביעה, דיוויד ליקראפט, טוען שקנון הסתירה ממנו ומאחרים את העובדה שאי אפשר לבצע סריקה באמצעות המדפסת המוכללת מסוג הזרקת דיו שרכש ממנה, מדגם PIXMA MG2522, אם אחד ממכלי הדיו שלה מתרוקן.

לטענתו, בתביעה, שהגיש בשמו ובשם כל אחד שרואה את עצמו נפגע, קנון הסתירה את הפרט הזה בעת שהתעניין ברכישת המדפסת שיכולה, מעבר להדפסה, גם לשמש כמכונת צילום וכסורק.

ליקראפט טוען שמדובר במצג שווא: "קנון לא מזהירה את הצרכנים שדיו הוא מרכיב הכרחי על מנת לסרוק או לפקסס מסמכים. קנון ידעה, או הייתה צריכה לדעת, שהייצוגים והפרסומות שלה בנוגע למדפסות ה-הכול כלול שלה היו שקריות ומטעות", צוין בכתב התביעה. הוא מאשים את החברה שהיא עושה זאת בכוונה, כדי לגרום לאנשים להוציא כסף לרכישת מכלי דיו חדשים, גם אם הם זקוקים רק לפעולת הסורק.

"אין כל סיבה או בסיס טכני לייצור מדפסות הכול כלול עם פונקציית זיהוי מפלס דיו שגורמת לסורק להפסיק לפעול כשמכלי הטונר מכילים מעט דיו או ריקים", הוא מוסיף.

קנון עדיין לא השיבה לכתב התביעה. ליקראפט משאיר לבית המשפט לקבוע את רמת הפיצויים, אם, כמובן, יזכה במשפט – ואם היא אכן תוכר כתביעה ייצוגית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים