מנמ"ר הראל, אייל אפרת, עובר ללאומי

הוא יעמוד בראש חטיבת אסטרטגיה חדשה שהבנק מקים, במסגרת השינויים המבניים החדשים שהבנק מבצע באחרונה

אייל אפרת, סמנכ"ל וראש חטיבת אסטרטגיה ופרויקטים בבנק לאומי. צילום: מיה כרמי דרור

אייל אפרת, מנהל חטיבת הטכנולוגיה בחברת הביטוח הראל, מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת אסטרטגיה ופרויקטים בבנק לאומי. הראל יהיה גם חבר הנהלת הבנק. כך עולה מהודעה לבורסה שפרסם בנק לאומי. אפרת הודיע על סיום תפקידו לפני כחודשיים, ומאז בחן אפשרויות שונות. בין היתר נפוצו שמועות, שהוכחשו, על תפקיד בכיר שהוצע לו בהנהלת אחד הבנקים האחרים. אפרת בחר בלאומי, בין היתר מפני שמדובר בחטיבה חדשה, שמנכ"ל הבנק החליט להקים במסגרת השינויים המבניים החדשים שהבנק מבצע באחרונה.

בהודעה של לאומי צויין כי כי אחת ממטרותיה של החטיבה היא להאיץ ולהרחיב את יישום האסטרטגיה של הבנק בתחומי השימוש ביכולות דטה מתקדמות במכלול פעילויות הבנק. כמו כן תהיה החטיבה אחראית על הבטחת היכולת לבצע בהצלחה פרויקטים אסטרטגיים חוצי חטיבות, במסגרת הטרנספורמציה שמבצע הבנק לשם התאמת המודל העסקי והתפעולי לתמורות שמתרחשות ושצפויות להתרחש בתחום הבנקאות – כך נאמר בהודעת הבנק.

אפרת עבד בהראל במשך 13 שנה, בשלוש וחצי השנים האחרונות שימש כמנכ"ל החברה הבת – הראל המשמר מחשבים – וכן כמנהל חטיבת טכנולוגיות וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח.

עוד נאמר בהודעה: "בתקופתו פותחו והוטמעו מגוון כלים טכנולוגיים מתקדמים, אשר סייעו בהתפתחות עסקיה של הראל, תוך שיפור השירות ללקוחות ולסוכנים, לצד אבטחת המידע אודות לקוחות החברה והגנה על זכויותיהם".

בשנת 2020 זכה אפרת באות המנמ"ר המצטיין במסגרת תחרות מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים. הוא נבחר על ידי ועדת שופטים בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. בנימוקי הוועדה צויין כי "הזכייה מבטאת את ההישגים של עובדי חטיבת הטכנולוגיה בהראל, והשגיו כמנכ"ל החטיבה".

שי גלילה, סמנכ"ל בכיר וראש אגף מערכות חיסכון ארוך טווח בהראל, מונה למנמ"ר החברה במקום אפרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים