הנמר בהשקת הארנק הדיגיטלי של רמי לוי

פלי הנמר יצא לעמוד מקרוב על הארנק הדיגיטלי הראשון של רשת קמעונאית בישראל, שיאפשר למשתמשים תשלומים באמצעות כל כרטיס אשראי וכן פריסת תשלומים

26/04/2021 15:43
הארנק הדיגיטלי של רמי לוי

רמי לוי השיק היום (ב') את הארנק הדיגיטלי של הרשת שלו, רמי לוי שיווק השקמה, באירוע שהתקיים במרלוג שלה באזור התעשייה של מודיעין. הארנק הושק אחרי פיילוט שהחברה ערכה.

הארנק החדש של רמי לוי מבוסס על תשתית הפינטק של סוויץ', שנמצאת בשליטת קבוצת רמי לוי. הוא מאפשר תשלומים באמצעות מכשירי טלפון סלולריים חכמים, לרבות פריסת תשלומים. הארנק ישמש את הלקוחות לתשלום בסופרמרקטים, בערוצי האונליין ובאפליקציה של רמי לוי, ובקרוב גם בחברות הבת של הקבוצה – קופיקס וגוד פארם. בהמשך מתכוונים ברמי לוי להרחיב את השימוש בו לבתי עסק רבים נוספים. בחברה מבטיחים כי הארנק יאפשר גם תשלומים למוסדות ושירותים שונים, כמו תשלומי חשבונות לרשויות מקומיות ומוסדות.

הארנק הדיגיטלי של רמי לוי

הארנק הדיגיטלי של רמי לוי

איך זה עובד?

כדי להתחיל להשתמש בארנק הדיגיטלי החדש יש להוריד את אפליקציית ארנק רמי לוי ב-Google Play או ב-AppStore ולהירשם אליו על ידי הזנת פרטים בסיסיים. הלקוח יוכל לצמד כרטיס אשראי לארנק בכל רגע שיבחר, וכך יהיהבאפשרותו לבצע רכישות ותשלומים באמצעותו. עם הצמדת כרטיס אשראי לארנק יתבקש הלקוח ליצור קוד סודי או אמצעי אישור ביומטרי, כמו טביעת אצבע או זיהוי פנים, שאותו הוא יידרש להקיש בכל פעם שבו הוא מבצע תשלום – לצורך אימות ואבטחת מידע.

הארנק מעניק הטבות ייחודיות למשלמים באמצעותו, כאשר אלה מהם שיש להם כרטיס אשראי של רמי לוי ייהנו מהטבות נוספות, בהן קופונים ייעודיים ומבצעים אישיים בהתאם לרכישות שלהם דרך הארנק.

בנוסף, מציע הארנק מעקב מפורט אחרי התשלומים שנעשו בו – במסך היסטוריית התשלומים.

המרלוג של רמי לוי שיווק השקמה במודיעין. צילום: פלי הנמר

המרלוג של רמי לוי שיווק השקמה במודיעין. צילום: פלי הנמר

איך מתבצע השימוש בארנק הדיגיטלי בסופרמרקט?

הלקוח מבצע קנייה רגילה בקופה. בסיומה, עליו לבקש לשלם באמצעות הארנק ולמסור לקופאי את מספר הטלפון שאליו מקושר הארנק. מיד לאחר מכן הוא יקבל הודעת פוש מהאפליקציה, שבלחיצה עליה עולה בקשת התשלום. לאחר מכן, עליו ללחוץ על אישור תשלום ולהזין את הקוד הסודי. עם הקלדת הקוד המתאים מאושרת (או לא) העסקה.

גיא רוזנהויז, מייסד סוויץ'. צילום: פלי הנמר

גיא רוזנהויז, מייסד סוויץ'. צילום: פלי הנמר

הפלטפורמה וניהול סליקת התשלומים של סוויץ', שעליהן מבוסס הארנק הדיגיטלי החדש, מאפשרות חיבור מהיר של ארנקים ואמצעי תשלום דיגיטליים, חיבור לעסקים באמצעות כל סוג של קופות (פיזי ו-וירטואלי), וכן חיבור ספקי שירותים פיננסיים וספקי שירות תשלומים ואחרים. מדובר בסוג של האב לקישור בין השחקנים בעולם התשלומים הפיננסיים, שמאפשר לעולם העסקי ולארנקים להתחבר בקלות ולדבר ב-"שפה" אחת – וכל זאת, על פי הרשת, בסטנדרטים בנקאיים לניהול טרנזקציות. את הקמת סוויץ' הוביל גיא רוזנהויז, בעל ניסיון רב בעולמות הפינטק והמובייל, ורמי לוי הצטרף למיזם לפני כשנה וחצי וסייע באסטרטגית הצמיחה ובהחדרת החברה לשוק הישראלי אל מול שחקנים פיננסיים מובילים ועסקים. כיו"ר החברה מכהן רן אפרתי, בכיר בהנהלת קבוצת רמי לוי.

רמי לוי. צילום: פלי הנמר

רמי לוי. צילום: פלי הנמר

"הארנק – חלק משמעותי מההיערכות שלנו לחדשנות בעשור הקרוב"

לוי ציין כי "רמי לוי שיווק השקמה רואה בהשקת הארנק חלק משמעותי ביותר מהיערכותה לחדשנות בעשור הקרוב, וצופה כי השקת הארנק תהיה משמעותית ללקוחות ולרשת בהתפתחות הטבעית המתבקשת. הארנק הוא פלטפורמה פיננסית וצרכנית המציבה את הלקוח במרכז, תוך מיקוד בצרכים שלו, ביכולת לסייע לו ולהנגיש שירותים פיננסיים שנדרשים לכל בית. כמו במדף הסופרמרקט, נציע ללקוחות מגוון מוצרים בצורה ישירה, מיידית, נוחה ומשתלמת – הכי טוב שאנחנו יודעים".

לדברי אפרתי, "היכולת הטכנולוגית שלנו והחדשנות של ארנק רמי לוי כמרכז תשלומים ושירותים פיננסיים בכיס הלקוח מוכיחה שאנחנו חותרים לחדד ולמקסם את התועלות ללקוח ולתת לו את השירות הטוב ביותר. אנחנו ממשיכים להיות בחזית הטכנולוגית, תוך מחשבה על הלקוח והחוויה שלו במהלך הקניות והתשלומים".

רן אפרתי, יו"ר סוויץ'. צילום: פלי הנמר

רן אפרתי, יו"ר סוויץ'. צילום: פלי הנמר

הרחבת פעילות המכירות אונליין

רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה 53 סניפים. בכוונתה לפתוח עד סוף השנה שניים נוספים – באור עקיבא ובחדרה. בנוסף, החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפים באזורים חדשים שבהם הרשת אינה פועלת, ומעריכה שפתיחת הסניפים החדשים לא תיצור קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בכוונת החברה להרחיב את פעילותה אל תוך מרכזי הערים ולפתוח עוד עשרות סניפים עירוניים, בשטח של 300 עד 700 מ"ר לכל סניף.

בנוסף, הרשת פועלת להרחבת פעילות המכירות אונליין, והתקשרה עם פאבריק (לשעבר קומנסנס רובוטיקס) להקמת 12 מרכזים לוגיסטים רובוטיים, שיתנו שירות ומענה לכך. בסוף 2019 הוקם מרכז רובוטי ראשון מסוגו, הממוקם במרכז תל אביב ומיועד למכירת מקוונות בלבד. החברה צפויה לפתוח שני מרכזים רובוטיים נוספים עד סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים