פרופ' יוג'ין קנדל פורש ממנכ"לות SNC – וישמש יו"ר מכון המחקר של הארגון

הוא יבצע את התפקיד במשותף עם הפילנתרופ פול סינגר ● אורי גבאי יפרוש מתפקיד המשנה למנכ"ל הארגון וישמש כמנכ"ל המכון

פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר משותף של מכון המחקר החדש של סטארט-אפ ניישן סנטרל. צילום: יח"צ

פרופ' יוג'ין קנדל מונה לתפקיד יו"ר משותף מכון מחקר חדש שהוקם על ידי ארגון סטארט-אפ ניישן סנטרל (SNC). הוא יסיים את תפקידו כמנכ"ל הארגון וישמש כיו"ר משותף עם הפילנתרופ פול סינגר, שבתרומתו הוקם המכון – כך נמסר היום (ב') מהארגון. יצוין כי פרופ' קנדל ימשיך לייעץ לארגון.

כמנכ"ל המכון החדש יכהן אורי גבאי, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל סטארט-אפ ניישן סנטרל, וגם הוא יסיים את תפקידו הנוכחי. הארגון החל בפעילות איתור לתפקיד מנכ"ל חדש.

פרופ' קנדל, כלכלן בעל שם עולמי, הוא פרופסור לכלכלה ומימון באוניברסיטה העברית בירושלים. בין השנים 2009 ל-2015 הוא כיהן כראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה.

מחקרים וניירות עמדה

ארגון סטארט-אפ ניישן סנטרל מסייע ליזמים ישראליים בחדירה לשווקים חדשים ועתירי פוטנציאל, שעד כה לא היו נגישים להם. זאת, על ידי שיתופי פעולה ואינטראקציות עסקיות מותאמות, שמבוצעות באמצעות Start-Up Nation Finder – פלטפורמה מקוונת קלה לשימוש ועדכנית לאיתור ויצירת קשר עם אלפי חברות ישראליות חדשניות ועם מגוון פתרונות טכנולוגיים.

מכון המחקר החדש יפעל כזרוע עצמאית, ולצד המחקרים יפרסם ניירות עמדה לקובעי המדיניות, במטרה לקדם את החדשנות הטכנולוגית בישראל לטובת כלל החברה. לדברי פרופ' קנדל, "המכון החדש יעסוק ויתמוך במחקר מעמיק, ויפתח המלצות מדיניות מעשיות לטיפוח המשך הצמיחה של מגזר החדשנות הטכנולוגית של ישראל והבטחת חוסנה הכלכלי".

גבאי אמר כי "מגזר החדשנות של ישראל ממשיך להתבגר ולהתמודד עם אתגרים חדשים. המכון ישמש משאב חשוב ומרכז מצוינות למחקרים ומדיניות בתחום זה. נסייע למקבלי ההחלטות להתמודד עם האתגרים הכרוכים בשימור מגזר החדשנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים