חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink תשווק ותטמיע את NowSecure בישראל

CyberLink תהיה אמונה בארץ על פלטפורמת SAAS של החברה האמריקנית, העוסקת בבדיקות החוסן של קודי אפליקציות מובייל

ניר בר נתן, מנהל האבטחה ושירותי אבטחת הסייבר ב-SQLink. צילום: רומן בויצוב

CyberLink, מקבוצת SQLink חתמה על הסכם לשיווק ולהטמעת מערכת בדיקות החוסן לאפליקציות מובייל של חברת NowSecure האמריקנית בישראל.

NowSecure, פיתחה פלטפורמת SAAS לבדיקות חוסן של קודי אפליקציה לניידים, והיא נחשבת לחלוצה ומומחית בתחום זה. החברה מספקת פלטפורמה זו ללקוחות רבים בשוק האמריקני, ולאחרונה החליטה להיכנס לישראל בשל הפוטנציאל הגבוה הגלום בשוק זה. לצורך כך בחרה בחטיבת הסייבר של SQLink להיות המפיצה והמטמיעה שלה בישראל. ההסכם לשיווק והטמעת מוצרי NowSecure מגיע בנוסף לכלים ופתרונות מתקדמים אחרים שהתווספו לאחרונה לסל השירותים של CyberLink.

הפתרון המוצע יהיה מבוסס כשירות מנוהל ויוצע בשני מסלולים: במסלול רגיל ובמסלול מתקדם. במסלול הרגיל לא תהיה הגבלה על כמות הבדיקות לשנה, תתבצע סימולציה של התקנת הקוד, הן על מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד והן על מערכות הפעלה מסוג iOS. במסלול זה תתבצענה שלוש בדיקות נוספות: קוד סטטי, קוד דינמי וקוד התנהגותי, על כל אחת ממערכות ההפעלה. במסלול המתקדם יוצעו כל אלו, בתוספת ביצוע התאמות לחלקים ספציפיים באפליקציה, בדיקות ממשק לצד שרת ועוד.

"לפתח אפליקציות מאובטחות זה שם המשחק"

ניר בר-נתן, CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת SQLink: "אין היום בשוק הישראלי פתרון המציע את מכלול הבדיקות הנ"ל במודל זה ובמחיר סביר. השיטות המסורתיות לביצוע PT באפליקציות מובייל כבר אינן רלוונטיות יותר, תדירות השינויים באפליקציות מהסוג הזה הינה גבוהה ומוצרי NowSecure מספקים פתרון אשר מאפשר גמישות בהרצת הבדיקות מתי שרוצים, כמה שרוצים ובעלות/תועלת גבוהה. הפתרונות הללו מתאימים הן ללקוחות קצה המפתחים אפליקציות מובייל בתוך הארגון, והן לחברות פיתוח שמחויבות לבצע פיתוח מאובטח ללקוחות שלהן, זאת לצד יכולות בעלות תועלת גבוהה להציע זאת כשרות ללקוחות שלהן. אין ספק שלפתח אפליקציות מאובטחות זה שם המשחק, בוודאי כשמדובר באפליקציות המחזיקות מאגרי נתונים, ועוד יותר כשמדובר באפליקציות צרכניות".

לפי SQLink, כיום כ-70% מהמדיה הדיגיטלית נצרכת באמצעות אפליקציות המובייל, והתוקפים מודעים לכך. תעבורת האינטרנט עוברת בקצב גבוה לצריכה באמצעות אפליקציות מובייל, ולכן רמת אבטחת המידע באזור הזה חייבת להשתפר. עוד מציינת החברה כי רשתות ה-5G יאיצו אפילו יותר את התהליך של פיתוח אפליקציות למובייל, ולכן "חשוב שבעתיים לעשות זאת נכון בהיבט של אבטחת המידע, כדי למנוע מצבים לא נעימים של פריצה לאפליקציות, זליגת מידע לקוחות וכדומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים