Divers-IT: אליאור טבקה ואבי כהן, מייסדי לינקפד

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האמנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

מימין: אבי כהן, מייסד במשותף וסמנכ"ל התפעול של לינקפד, ואליאור טבקה, מייסד במשותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. צילום: יח"צ

שמות ותפקידים: אליאור טבקה (32), מייסד במשותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות של לינקפד (Linkpad), ואבי כהן (32), מייסד במשותף וסמנכ"ל התפעול של החברה.

מקום מגורים: "רמלה".

ספרו על הסטארט-אפ שלכם.
"המוצר של לינקפד הוא מחולל דפי נחיתה קל לשימוש, שמאפשר לרכז את כל התוכן במקום אחד וכך לחשוף אותו לקהל רחב יותר. המטרה העיקרית היא להנגיש את דפי הנחיתה והמיני סייטים לבעלי עסקים וליוצרי תוכן בקלות ובזול, לפי מגוון רחב של עיצובים, טופס לידים ומעקב מלא של התנועה בלינקפד".

מהו הוותק שלכם בעולם היזמות?
"כשנתיים של עבודה קשה, שבמהלכן הקמנו שלושה מיזמים, שלינקפד הוא האחרון שבהם, והוא הושק לפני כחודשיים".

ספרו על אתגרים שנתקלתם בהם במסגרת הפעילות שלכם באקו-סיסטם.
"אתגרים טכנולוגיים וחדירה לשוק, תזרים מזומנים מוגבל וכמובן הקורונה, שתפסה גם אותנו בלי הכנה. היינו באמצע מעבר דירה, העבודה וההכנסה נעצרה בפתאומיות ולמרות כל זאת, היינו צריכים להשקיע את כל ההון העצמי שלנו בלינקפד בלי לדעת מה יהיה ואם נצליח. שנינו עם משפחה וילדים קטנים, החששות לא הפסיקו לרגע אבל משהו בנו בער, והיינו רעבים לעבוד קשה ולהצליח.

כיצד התגברתם על האתגרים?
"הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולהתרכז במטרה החשובה באמת. ידענו את ערך המוצר ומה יש לנו בידיים, עשינו מחקר מעמיק, התייעצנו לגבי התנהלות פיננסית חכמה ונעזרנו בצוות של פרזנטנס במאיץ Made in Lod, שהעניק לנו יחס חם, אוהב ומפרגן, ולימד אותנו את יסודות האקו-סיסטם וכיצד הדברים עובדים – הכול עם חיוך וסבלנות מעוררת השראה. ניתן לומר שבלעדיהם לא בטוח שהיינו שורדים את רכבת ההרים הרגשית הזאת".

האם נתקלתם באפליה במסגרת העבודה שלכם באקו-סיסטם?
"לשמחתנו לא, ואנחנו מקווים שגם לא ניתקל".

מהם הטיפים שלכם ליזמים בתחילת דרכם?
"תרדפו אחרי החלומות שלכם, אך לא בעיניים עצומות. תשתדלו לאסוף סביבכם סביבה מרימה ולא מורידה – אנשים שיעניקו לכם תשוקה, השראה, מוטיבציה וגמישות מחשבתית. וכמובן, בידקו את המוצר שלכם ואת המודל העסקי כמה פעמים לפני תחילת העבודה והיציאה לשוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים