פייסבוק תפיץ התראה למשתמשי iPhone – לפני שאפל תפעיל את השינוי

פייסבוק מנסה למזער נזקים לקראת השינוי שאפל מתכננת להחיל במדיניות הפרטיות שלה, ותתחיל להפיץ למשתמשי iPhone בעולם הודעה על השימוש שהיא עושה בנתונים לצורך פרסום מותאם אישית במטרה לשכנע אותם להסכים לשיתוף נתונים ולסייע לעסקים

רוצה שתעקבו וכמה שיותר. פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) מנסה למזער נזקים לקראת השינוי שאפל (Apple) מתכננת להחיל במדיניות הפרטיות שלה, ובפוסט שפרסמה בבלוג הרשמי שלה היא מודיעה כי תתחיל להפיץ למשתמשי iPhone בעולם הודעה על השימוש שהיא עושה בנתונים לצורך פרסום מותאם אישית, במטרה לשכנע אותם להסכים לשיתוף נתונים ולסייע לעסקים.

ההתראה שתופיע על המסך תבקש ממשתמשי פייסבוק ואינסטגרם (Instagram) להתיר את המעקב אחר נתוני השימוש שלהם באפליקציות או באתרים שונים לצורך מודעות מותאמות אישית ו"לתמוך בעסקים המסתמכים על מודעות כדי להגיע ללקוחות".

כזכור, פייסבוק הודיעה כי השינויים שאפל מתכננת יפגעו בעסקי הפרסום שלה ואף יצאה בקמפיין נגד ההחלטה של אפל (שעוררה התנגדות חריפה בקרב עובדי פייסבוק), שתמציתה היא לקבל ממשתמשי iPhone אישור לעקוב אחר השימוש שלהם באפליקציות ובאתרים. לטענת הרשת החברתית, אפל מעמידה פנים שהיא דואגת לפרטיות המשתמשים, וכי בעצם היא מסתירה את הכשלים שלה עצמה בפרטיות, מפלה לטובה את האפליקציות שלה ומעתיקה את המיקוד שלה ממוצרי חומרה חדשניים לכיוון ותקשורת ותוכנה מבוססת נתונים.

בנוסף, לפני ימים אחדים פורסם, כי פייסבוק מתכוננת להגיש תביעת הגבלים נגד אפל, בטענה כי היא מאלצת מפתחי צד שלישי, כמו פייסבוק, לפעול לפי כללים מחמירים בעוד שהיא נותנת יחס מועדף לאפליקציות שלה עצמה.

אפל הודיעה, כי התראת הפרטיות תתחיל לפעול במרבית מכשירי ה-iPhone בחודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים