נס – האינטגרטור הגדול הראשון בישראל שקיבל ממיקרוסופט הסמכת Expert MSP

עם קבלת ההסמכה, שיתוף הפעולה בין הגופים מקבל משנה חשיבות ותוקף, וזאת גם על רקע הקמתו הצפויה של דטה סנטר של מיקרוסופט בישראל

נס - ההסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום פתרונות הענן

נס, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות בישראל, קיבלה הסמכה מסוג MS Expert Azure Managed Services Partner. מדובר בהסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט (Microsoft) לשותפיה בתחום פתרונות הענן. זהו המשך ישיר לשיתוף הפעולה האסטרטגי ורחב ההיקף בין החברות, אשר יאפשר לנס להעניק ללקוחות מיקרוסופט בישראל ובעולם מענה מקצה לקצה בעולמות הענן. ליכולות אלה חשיבות רבה במיוחד, בעיקר מול ארגוני ענק במשק הישראלי, בהם גופים ממשלתיים וציבוריים, ארגונים פיננסיים, בריאות, ביטחון, גופי ההיי-טק הגדולים ואחרים עם בשורת הקמת הדטה הסנטר של מיקרוסופט בישראל.

מזה שנים רבות משתפים הגופים פעולה בהצלחה רבה, וזאת לאור היותה של נס גוף מיקור החוץ, הפרויקטים והשירותים המנוהלים המרכזי לארגונים הגדולים במשק, והיא מיישמת פתרונות מיקרוסופט עבור לקוחותיה מאז ומעולם תוך הובלת שוק הפתרונות החדשים מבוססי 365 ו-Azure של מיקרוסופט.

עם קבלת ההסמכה, שיתוף הפעולה בין הגופים מקבל משנה חשיבות ותוקף, וזאת גם על רקע הקמתו הצפויה של דטה סנטר של מיקרוסופט בישראל, כך ששילוב הכוחות בין הגופים יאפשר להציע פתרון הוליסטי עבור חברות וארגונים גדולים ורבים במשק, אשר מערכות שונות שלהם מבוססות על טכנולוגיות של מיקרוסופט. עבור ארגונים אלה, המעבר לסביבת הענן של מיקרוסופט יהיה טבעי ומתבקש בשנים הקרובות ונס תדע להעניק להם את מעטפת השירותים המלאה מקצה לקצה למעבר או שדרוג לסביבות אלו מבוססות Azure ופתרונות 365.

במסגרת הסמכת Expert MSP מתחייבת נס להכשיר אנשי צוות מומחים בארגון לספק מענה ופתרונות בנושא Azure. עובדים אלה יעניקו ללקוחות מענה רחב והוליסטי בכל ההיבטים הרלוונטיים לפרויקט – משירותים ואפיון צרכים ועד פיתוח פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית.

ההסמכה תאפשר לנס לקבל עדיפות וגישה נרחבת למשאבי הידע, הניסיון והתמיכה של מיקרוסופט. לצורך קבלת ההסמכה, העמידה נס נבחרת מומחים, המורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב הענן, תשתיות הענן והפיתוח בסביבות מיקרוסופט, המביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט, וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.

תוכנית השותפים של מיקרוסופט נועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. קהילה זו מקדמת את שיתופי הפעולה ומקדמת הזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת ערך ללקוחות המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים לכמה רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר, כאמור, הינה Expert MSP. על מנת להפוך לשותף ברמה זו – הרמה המקצועית ביותר לתחום ה-Azure של מיקרוסופט, הארגון נדרש להוכיח לאורך זמן יכולות טכניות גבוהות ביותר ולעבור ביקורת חיצונית נייטרלית, הבוחנת מגוון תחומים, בהם תפעול, הטמעה, מכירות ושיווק. הסמכה זו ניתנת לשנה אחת בלבד ולאחר מכן נבחנת מחדש.

שחר אפעל, מנכ"ל נס, אמר בעקבות קבלת ההסמכה, כי "לאחר תהליך ארוך וממושך, שהשקענו בו תשומות ארגוניות רבות, אנו שמחים וגאים להיות האינטגרטור הגדול הראשון בישראל לקבלת הסמכת Expert MSP. זהו ציון דרך משמעותי בשיתוף פעולה הדוק וארוך טווח שיש לנו עם מיקרוסופט. בשנים האחרונות השקענו מאמצים ומשאבים רבים להיות מובילי שוק בעולמות הענן והאבטחה של מיקרוסופט, ואנו מנהלים כיום נכסים רבים של מיקרוסופט עבור לקוחותינו ומשקיעים רבות בהכשרת עובדינו והתמקצעותם המתמדת בכלל פתרונות הענן של מיקרוסופט".

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: ניב קנטור

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: ניב קנטור

עוד הוסיף אפעל, כי "כמו בעולם, תחום הענן ממשיך לצבור תאוצה ואנו רואים יותר ויותר ביקוש מצד לקוחות האנטרפרייז לפתרונות אג'יליים, שניתן להתנסות בהם במהירות ואשר מסייעים בקיצור טווחי הגעה ללקוחות הסופיים של הארגונים, בין אם הם עובדים או לקוחות קצה. אני מאמין שהפתרונות של מיקרוסופט, לצד השקת דטה סנטר מקומי בישראל, מהווים נקודת מפנה בשוק. מדובר בענן ציבורי בזמינות מלאה, שנותן מענה לרגולציה מקומית. לאור זאת, אני בטוח ששילוב העוצמות של מיקרוסופט יחד עם עוצמותיה של נס, במיוחד לאור ההסמכה הייחודית, יביאו לעידן חדש ומענה שלם לכלל העולמות הענן בישראל".

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, "רשת השותפים החזקה של מיקרוסופט בארץ ובעולם היא הזרוע הביצועית שלנו, שמובילה ומלווה את התעשיות השונות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות מדויקים יותר לצרכיהם, תוך שמירה על רמת המקצועיות הטובה ביותר שבכוחנו להציע. לאחר שנות עבודה משותפות מוצלחות מאוד עם נס, אני מברכת על הצטרפותה והסמכתה כשותפת Expert MSP. אין לי ספק שהשותפות הזאת תקדם חדשנות ומצוינות בטרנספורמציה הדיגיטלית למשק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים