iPhone 12 – מכשיר דור 5 הנמכר ביותר בעולם בשבועיים הראשונים להשקתו

המכירות החזקות הקפיצו אותו למקום השביעי ברשימת מכשירי דור 5 שנמכרו מתחילת השנה ועד אוקטובר - כך לפי דו"ח שפורסם אתמול (ב')

תיקון חינם של בעיות קול. iPhone 12. צילום: אפל

שבועיים לאחר שהושק, הפך ה-iPhone 12 של אפל (Apple) למכשיר דור 5 הנמכר ביותר בעולם בחודש אוקטובר, למרות שהושק באיחור ונמכר רק במשך שבועיים בחודש זה – כך לפי דו"ח שפורסם אתמול על ידי קאונטרפוינט ריסרץ' (Counterpoint Research).

המכירות החזקות באוקטובר אף הקפיצו אותו למקום השביעי ברשימת מכשירי דור 5 שנמכרו מאז ינואר 2020 ועד אוקטובר. למקום השני הגיע ה-iPhone 12 Pro, ואחריו, במקום השלישי – ה-Galaxy Note 20 Ultra 5G של סמסונג (Samsung). שני המכשירים האלה של אפל תפסו יחס נפח של כמעט רבע מסך מכירות מכשירי דור 5 בחודש אוקטובר.

לדברי חברת המחקרים, כמה גורמים הובילו להצלחתם של ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Pro בהשוואה למכשירים דור 5 אחרים, בהם, למשל, הציפייה של משתמשי iOS לשדרוג לדור 5, לצד קידומי מכירות חזקים של המפעילות בארה"ב למכשירים של אפל, שרק במסגרתן נמכרו כמעט שליש מהם בחודש שנסקר. בהשוואה למכשירי דור 5 אחרים, למכשירים של אפל יש תפוצה רחבה יותר וזמינות ביותר מ-140 מדינות. ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Pro גם העניקו דחיפה שהיה מאוד זקוק לה שוק מכשירי דור 5, שגם היוו 24% מסך מכירות הסמארטפונים העולמיות באוקטובר.

עוד ציינה חברת המחקרים, כי מכירות ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Pro יותר מהכפילו את חדירת השימוש של סמארטפונים התומכים בגלים מילימטריים מ-5% בספטמבר, ל-12% באוקטובר, ולדבריה הדבר ישפיע על תעשיית הטלקום כולה, והיא מעריכה כי הדבר גם עשוי לייצר בסיס מוצק עבור אפל למנף את כניסתה בעתיד לסקטורים נוספים, כמו מציאות רבודה או מציאות וירטואלית.

עשרת דגמי דור 5 הנמכרים ביותר בעולם בחודש אוקטובר. תרשים: קאונטרפוינט

עשרת דגמי דור 5 הנמכרים ביותר בעולם בחודש אוקטובר. תרשים: קאונטרפוינט

קאונטרפוינט מעריכה, כי הביקוש לסידרת ה-iPhone 12 יישאר חזק גם במהלך הרבעון הרביעי של השנה, בייחוד בעונת החגים בסוף החודש. המכירות החזקות של אפל, מוסיפה חברת המחקרים, גם ימריצו את נפח המכירות של פלח מכשירי הפרימיום, ויעלו את מחיר המכירה הממוצע למכשיר העולמי. גם בתחילת 2021 תימשך תנופת המכירות של סידרת ה-iPhone 12.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים