חוזרים לשגרה? גם תערוכת Coputex תתקיים באופן פיזי

Computex, אחת מתערוכות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, תיערך בתחילת יוני בטייפה, בירת טייוואן ● בכך היא מצטרפת ל-Web Summit, שתתקיים בנובמבר בליסבון, בירת פורטוגל * לעומת זאת, תערוכת CES עדיין תהיה מקוונת בלבד

חוזרים לביתנים ולאולמות הכנסים. Computex 2021

האם אפשר להרגיש באופטימיות זהירה שהכנסים הטכנולוגיים ישובו למרחב הפיזי? לא ברור האם זו הבשורה על החיסונים נגד הקורונה שמתחילים להגיע לידי הגופים הרפואיים ברחבי העולם, או שלאט לאט מתחילים להתרגל לעולם חדש, שבו אנשים יכולים גם להתכנס במרחב הפיזי, כולל לכינוסי ענק, וגם לשמור על עצמם. כך או כך, שני כינוסים גדולים כבר הודיעו על כך שהם מתכוונים לחזור למתכונת הישנה של הגעה פיזית אליהם, אם כי הם עדיין שומרים על האופציה הווירטואלית.

בחודש שעבר הודיעה תערוכת Web Summit, שהיא הכינוס הטכנולוגי הגדול ביותר באירופה, על חזרתה לממד הפיזי. עכשיו הגיע תורה של תערוכת ה-ICT הענקית Computex 2021 לעשות זאת, ולהזמין את המבקרים להגיע בתחילת יוני לטייפה, בירת טייוואן. חברות רבות מציגות בתערוכה זו את מרכולתן – מרמת הרכיב ועד למוצרים סופיים.

החברה המארגנת כבר פרסמה הודעה לעיתונות שבה סיפרה שהתערוכה חוזרת לתצוגה פיזית, עם מבקרים שמגיעים למקום כדי לבחון במו ידיהם את המוצרים וכדי להיפגש עם מנהלים ולקוחות, כמו שהיה נהוג לפני פרוץ המגיפה. התערוכה תפעיל עם זאת גם פלטפורמה וירטואלית עבור מי שיבחר להישאר בבית אעו במשרד, אך עדיין להשתתף בחוויה.

עוד יעד של בכירים בעולם הטק: ליסבון, בנובמבר

תערוכת Web Summit תתקיים בליסבון, פורטוגל, בעוד קצת פחות משנה – בתחילת נובמבר 2021. יש להניח שעד אז, השפעתם של החיסונים תהיה משמעותית ומגיפת הקורונה, בתקווה, תצומצם עד מאוד. בשנים הקודמות הגיעו לאירוע זה אלפי משתתפים, וגם השנה יוכלו המשתתפים בו לפגוש אנשי טכנולוגיה בכירים לצד דמויות חשובות ומובילות דעה שהטכנולוגיה היא דרך חיים בשבילם.

לכך יש לצרף את תערוכת הטכנולוגיה Gitex, שהתקיימה לפני כשבועיים בדובאי, עם נוכחות ישראלית מכובדת מאוד.

עם זאת, התערוכה הבולטת ביותר בעולם הטק, CES, תתקיים גם הפעם, בחודש הבא, אונליין בלבד – כנראה שבגלל הנזקים הכבדים שהקורונה זרעה בארצות הברית, שרק השבוע חצה מספר המתים בה את רף ה-300 אלף איש. אלא שההודעות של שתי התערוכות האחרות מראות שיש רוחות של שינוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים