גוגל מעכבת את החזרה למשרדים עד ספטמבר

החברה תשוב למשרדים חודשיים לאחר התכנון ובוחנת בימים אלה יישום שבוע עבודה גמיש, שבמסגרתו העובדים יוכלו לעבוד מהבית עד יומיים בשבוע

צריך לזכור שגם עובד.ת מהבית הוא.היא עובד.ת.

גוגל מעכבת את החזרה למשרדים ועובדיה יוכלו לעבוד מהבית עד ספטמבר – חודשיים אחרי התכנון המקורי. החברה אף בוחנת בימים אלה מעבר לעבודה היברידית, שתיעשה (אם גוגל אמנם תחליט לנקוט במהלך) לאחר חזרתם של העובדים למשרדים ותאפשר להם לעבוד מהבית עד יומיים בשבוע – כך דיווח אמש (ב') הניו-יורק טיימס. בשאר הימים הם ייאלצו – או ישמחו – להגיע למשרד.

באימייל ששלח לעובדים כתב מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, כי "אנחנו בוחנים דבר היפותטי, ששבוע עבודה גמיש יביא ליותר פרודוקטיביות, שיתוף פעולה ורווחה (לעובדים – י"ה)".

ההחלטה של גוגל באה על רקע מגמת העלייה, שוב, בתחלואה ובמספר המתים בשבועות האחרונים במדינות רבות בעולם, כולל בארצות הברית, ועל רקע ההערכה שייקח עוד זמן עד שהחיסונים יביאו לצמצום מגיפת הקורונה למינימום, ולהפיכתה לעוד מחלה.

גוגל הייתה בין ענקיות הטק הראשונות שהכריזו על מעבר לעבודה מלאה מהבית, מיד לאחר פרוץ הקורונה בארצות הברית. ביולי האחרון דווח שהיא תאפשר לעובדיה לעבוד במתכונת זו עד יולי 2021. כעת, כאמור, היא מאריכה את התקופה בחודשיים נוספים.

פייסבוק הודיעה באוגוסט האחרון שהיא מאפשרת לעובדיה לעבוד מהבית עד קיץ 2021. עם זאת, בחודש שעבר מחו עובדי קבלן של הרשת החברתית, שמשמשים כבודקי תוכן, על כך שהיא מחייבת אותם להגיע למשרדים, וטענו כי הדבר מסכן את חייהם. מנכ"ל אפל, טים קוק, אמר רק לפני ימים אחדים כי רוב עובדי החברה יעבדו מהבית עד יוני 2021, ובטוויטר הודיעו כבר במאי שהם יאפשרו למועסקים שלהם שרוצים לעבוד מרחוק לעשות זאת "לתמיד", כלשונם. מיקרוסופט הודיעה לפני כחודשיים שהיא עוברת למודל של עבודה היברידית, שבמסגרתו יתאפשר לעוד עובדים לעבוד מהבית – אך היא גם חוזרת למשרדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים